Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Aksel Jørgensen

Svaraktivitet:

(3017)
#10 Svar postet d. 14-10-17 kl. 21:35. Emne: Hvilken svamp?
ikke svamp, men et stykke af veddet

Besvar | Kommentér

Ulla Munch Hansen
#11 Kommentar postet d. 14-10-17 kl. 22:23. Emne: Hvilken svamp?
Jeg tog tre billeder og det var det første og det tredie, der blev lagt på. Det andet billede, mente jeg ikke sagde så meget og udelod det, da det ikke var så kraftigt i farven. Nu lægger jeg det på, det er fra samme stamme, men længere nede.

Hvilken svamp? (Jeg tog tre billeder og det var det første og det tredie, der blev lagt på. Det andet billede, mente)
Ulla Munch Hansen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Jette Anitha Hansen

Svaraktivitet:

(3571)
#12 Svar postet d. 14-10-17 kl. 22:28. Emne: Hvilken svamp?
Der er jo en Randbæltet hovporesvamp

Vh Jette

Besvar | Kommentér

Ulla Munch Hansen
#13 Kommentar postet d. 14-10-17 kl. 22:38. Emne: Hvilken svamp?
Tusind tak. Der kan man se, det er jo lutter uvidenhed fra min side. Jeg vidste jo ikke, at den havde noget med sagen at gøre. Generelt er mit område fugle og er først i år begyndt at gå dybere med svampe. Det er vanvittigt spændende.

Mvh Ulla

Besvar | Kommentér

Ulla Munch Hansen
#14 Kommentar postet d. 17-10-17 kl. 20:10. Emne: Hvilken svamp?
Her er et billede af Flammeporesvampen med Randbæltet poresvamp fra Gribskov, Hessemoseområdet. Jeg tog dertil i dag, da det generede mig, at der ikke var et billede med begge svampe på. Det er en knækket stamme med hver sin svamp på. Tog mange billeder, men det er forhåbentlig godt nok det her.

Vh. Ulla

Hvilken svamp? (Her er et billede af Flammeporesvampen med Randbæltet poresvamp fra Gribskov, Hessemoseområdet. Jeg )
Ulla Munch Hansen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Aksel Jørgensen

Svaraktivitet:

(3017)
#15 Svar postet d. 17-10-17 kl. 20:12. Emne: Hvilken svamp?
ja det er fint bevis for flammeporesvampen.

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator