Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. november 2017

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Frank Overgaard Nielsen
#10 Kommentar postet d. 13-11-17 kl. 21:16. Emne: Dværgmåler
Mon ikke der er en del fejlbestemte rundt om på nettet efter en rundtur på forskellige side kan jeg få den til hvad som helst..

og det er da heller ikke nemt med farver og sådan

her har den fået lidt xtra farve og kontrast men Eupithecia simpliciata er lagt ind

lader tråden stå åben hvis Benny eller andre skulle kigge forbi og give deres besyv med

Dværgmåler (Mon ikke der er en del fejlbestemte rundt om på nettet efter en rundtur på forskellige side kan jeg )
Frank Overgaard Nielsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (998 x 448)
Besvar | Kommentér

Benny Steen Larsen

Svaraktivitet:

(6932)
#11 Svar postet d. 14-11-17 kl. 10:01. Emne: Dværgmåler
Det ville være rart at kende størrelsen, for simpliciata er en relativt stor dværgmåler. Jeg kan dog fuldt ud tilslutte mig, at det er den. De mørke vingehjørner er også typisk for arten, selv om det sjældent er så tydeligt som her.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Frank Overgaard Nielsen
#12 Kommentar postet d. 14-11-17 kl. 19:36. Emne: Dværgmåler
Mange tak for hjælpen til alle

Den bliver stående som simpliciata

mvh

Frank

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator