Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. februar 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Bruun

Svaraktivitet:

(2)
#10 Svar postet d. 14-02-18 kl. 21:37. Emne: Nomada
Sammenlign tibia 3 på de forskellige fotos. Det er 2 forskellige dyr. Jeg kan ikke se argumenter for goodeniana, men flere for succincta. Den er sjælden, men helt lovlig at lave på de kanter.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Frank Overgaard Nielsen
#11 Kommentar postet d. 14-02-18 kl. 23:22. Emne: Nomada
Jeg er skam overbevist, og nu er den lagt i databasen så må vi tage det derfra hvis der kommer indvendinger

Tak for hjælpen

mvh

Frank

Besvar | Kommentér

Elisabeth Siegel
#12 Kommentar postet d. 15-02-18 kl. 10:40. Emne: Nomada
Det er så godt, når "alt kommer for en dag"!

Min umiddelbare reaktion, da jeg var ved at svare forleden, var også, at der var tale om forskellige dyr. Jeg mente bestemt, at dyret på det første billede var goodeniana. Men benene så da godt nok ved nærmere eftertanke noget mere gule ud på de næste billeder, plus at jeg også fandt, at et af bagkropsbåndene dér ligesom var blevet bredere...

Men jeg turde altså ikke stole nok på mig selv til at fastholde, at det egtl. kun var det første billede, der efter min mening viste en goodeniana. Derfor giver det fantastisk god mening for mig at høre, at I nu i mellemtiden også har dømt "to forskellige dyr i tråden". Så giver det hele jo meget mere mening, og jeg beklager, at jeg ikke fra starten selv gjorde opmærksom på, at mit svar kun rigtigt for alvor passede på dyret på det allerførste billede.

Vh Elisabeth

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondata | Translator