Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Pattedyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Mads Syndergaard
#10 Kommentar postet d. 31-05-18 kl. 10:28. Emne: Odder eller mink?
For lige at følge op på denne; jeg sendte den til Morten Elmeros fra Institut for Bioscience på AaU, det er ham der, sammen med Axel Bo Madsen og Bjarne Søgaard har stået for det meste odderforskning her hjemme - han er ikke i tvivl om odder her. Så i min undersøgelse er den arkiveret som odder, men tak for jeres bud og for interessen.

Venlig hilsen Mads Syndergaard

Besvar | Kommentér

Frede Mørch
#11 Kommentar postet d. 31-05-18 kl. 10:53. Emne: Odder eller mink?
Hej Mads

Lige for en opklarings skyld; mener du virkelig at det er dyret på videoen der er blevet bestemt til Odder???? - se linket HER

Mvh Frede

Besvar | Kommentér

Mads Syndergaard
#12 Kommentar postet d. 31-05-18 kl. 10:58. Emne: Odder eller mink?
Hej Frede,

Tak for din interesse. Og ja, det er det der menes med det - jeg kan i øvrigt, med en del flere odderobs "på CV´et" siden sidst, oplyse at jeg er enig i den bestemmelse.

Venlig hilsen,

Besvar | Kommentér

Eva Hansen

Svaraktivitet:

(294)
#13 Svar postet d. 31-05-18 kl. 14:14. Emne: Odder eller mink?
Lige så uforstående over den ID som Frede Mørch!

Besvar | Kommentér

Mads Syndergaard
#14 Kommentar postet d. 04-12-19 kl. 14:29. Emne: Odder eller mink?
Og nu, næsten 2 år senere, er jeg nået frem til at dyret på videoen helt sikkert er en mink. Tak til alle der har bidraget her, og venlig hilsen,

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator