Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. januar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole Stauning
#10 Kommentar postet d. 14-11-18 kl. 19:54. Emne: Nyt bridge kamera
Se evt. denne Buyers Guide: - se linket HER

DBH Ole

Besvar | Kommentér

Ole Stauning
#11 Kommentar postet d. 14-11-18 kl. 19:59. Emne: Nyt bridge kamera
Sorry, jeg troede den var ajourført den 2. november 2018 som nogle af de andre guides.

DBH Ole

Besvar | Kommentér

Peter Kristensen
#12 Kommentar postet d. 20-01-19 kl. 09:37. Emne: Nyt bridge kamera
Kære Lone

Har du købt kamera og vil du indvie os andre i hvad du har købt. Evt. erfaring med det nye kamera.

Mvh. Peter Kristensen

Besvar | Kommentér

Lone schmidt
#13 Kommentar postet d. 20-01-19 kl. 09:53. Emne: Nyt bridge kamera
Hej. Jeg fik købt sony kameraet på black friday til en ok pris

Men har ikke rigtig fået den brugt til fugle endnu. Men det billeder jeg har taget af natur er rigtig gode, god dybde, gode farver og godt lys. Men jeg tror det tager noget tid før jeg er helt dus med kameraet.

Havde et canon eos før, og med store linser var det meget tungt. Sonyen er forholdsvis let og nemt at få frem når fotolejligheden er der

Besvar | Kommentér

Ole Laursen
#14 Kommentar postet d. 03-03-19 kl. 13:12. Emne: Nyt bridge kamera
Da jeg overvejer at købe et SONY RX10IV eller afløseren RX10V, der rygtes at komme til efteråret, er jeg meget interesseret i, hvordan du bedømmer det til "fugle i flugt".

Eventuelt med nogle fotos på dette forum.

Mvh og på forhånd tak

Ole

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator