Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Svend Ove Jensen
#10 postet d. 16-05-08 kl. 16:25. Emne: Nilgæs
Ja,men det er en mystisk beslutning.

Den yngler vel hvor der også er andre arter,og så kan det vel ikke være smart at der bliver skudt.

En almindelig jagttid,måske lidt udvidet,må være nok.

Kommentér

Michael Filtenborg
#11 postet d. 16-05-08 kl. 20:58. Emne: Nilgæs
Svend Ove. Det må du virkelig snakke med S&N og DOF om. Det er faktisk ikke jægerne der er kommet på ideen med at udryde invasive arter. Jeg kender en hel del jægere der synes det er fint at de er ved at få fodfæste, for så kan der jo muligvis komme en ny jagtbar art i DK.

Forresten har jeg undret mig hvorfor kalder man det ne Nilgås. Så hvidt jeg lige husker er den tættere beslægtet med gravænder end egentlige gæs.

Kommentér

Svend Ove Jensen
#12 postet d. 16-05-08 kl. 21:13. Emne: Nilgæs
Hej Michael!

Jamen jeg giver skam heller ikke jægerne skylden Jeg ved skam godt at det er "mine egne" der er vandalerne

Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator