Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. januar 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(938)
#10 Svar postet d. 03-01-19 kl. 18:31. Emne: Canadagås ????
Tak for de yderligere billeder. Ser den stadig som en canadagås. Her er et billede af et typisk canadagåsenæb - ligner meget godt den på billederne her bortset fra farven: - se linket HER

En hybrid grå x canada burde have et kraftigere, mere hvælvet næb med netop det skæve "smil" blottelsen af lammelerne giver, ligesom de typisk er mere diffuse i både det sorte og hvide.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(938)
#11 Svar postet d. 03-01-19 kl. 19:33. Emne: Canadagås ????
Til ære for de to "hybridtilhængere" har jeg brugt lidt tid på dette - her er de to canadagæs på billedet sat ind ved siden af hinanden - godt nytår i øvrigt

Canadagås ???? (Til ære for de to "hybridtilhængere" :-) har jeg brugt lidt tid på dette - her er de to canadagæs på)
Niels J. Henriksen har vedhæftet dette billede
[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

verner Frandsen

Svaraktivitet:

(291)
#12 Svar postet d. 04-01-19 kl. 17:30. Emne: Canadagås ????
Tak for ulejligheden, men jeg er stadig ikke overbevist, så må vi jo være salige i hver sin tro. Det er nogle detaljer ved næbbene, jeg kigger på. Godt nytår.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(938)
#13 Svar postet d. 04-01-19 kl. 19:41. Emne: Canadagås ????
Troen skal du have lov at have - og en DNA-analyse kommer næppe på tale her

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator