Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Dagens naturoplevelse -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Per Taudal Poulsen
#10 Kommentar postet d. 16-04-19 kl. 21:18. Emne: I dag ikke Birgits fodspor, men mine.....
Dagens sluttede nær Aggersund, hvor jeg foreviste den eneste bestand af den meget smukke skærmplante Lundgylden som jeg kender til.

(Den skal jeg ha´ til Øksedal !!!)

En god tur Birgit / tak for den. Påskeliljen skal du ha´...

Per

I dag ikke Birgits fodspor, men mine..... (Dagens sluttede nær Aggersund, hvor jeg foreviste den eneste bestand af den meget smukke skærmplante)
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 573)
Kommentér

Per Taudal Poulsen
#11 Kommentar postet d. 16-04-19 kl. 21:25. Emne: I dag ikke Birgits fodspor, men mine.....
PS: fra kirkediget

I dag ikke Birgits fodspor, men mine..... (PS: fra kirkediget
:-))
Klik på billedet for original størrelse (791 x 600)
Kommentér

Per Taudal Poulsen
#12 Kommentar postet d. 16-04-19 kl. 21:26. Emne: I dag ikke Birgits fodspor, men mine.....
Kæmper af syge Elmetræer faldet for saven

-voldsomme træer....har det været

I dag ikke Birgits fodspor, men mine..... (Kæmper af syge Elmetræer faldet for saven
-voldsomme træer....har det været
:-))
Klik på billedet for original størrelse (800 x 593)
Kommentér

Birgit Knudsen
#13 Kommentar postet d. 17-04-19 kl. 11:27. Emne: I dag ikke Birgits fodspor, men mine.....
Så skal jeg måske fylde ud med et par navne her #6 er Krumbladet Stødmos og #9 er Brun Frynselav.

Og så er billedet af Elme-stubben med hakkejernet over forresten rigtig godt, for den var virkelig kæmpestor og det kan være svært at fornemme på billeder. Det lykkes her

Kommentér

Per Taudal Poulsen
#14 Kommentar postet d. 17-04-19 kl. 11:49. Emne: I dag ikke Birgits fodspor, men mine.....
Lugejernet, Birgit

I dag ikke Birgits fodspor, men mine..... (<b><u> Lugejernet,</b></u> Birgit

;-))
Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
Kommentér

Birgit Knudsen
#15 Kommentar postet d. 17-04-19 kl. 13:39. Emne: I dag ikke Birgits fodspor, men mine.....
Det var pudsigt, for jeg tænkte godt nok efterfølgende på hvad jeg havde skrevet.

Men her hakker vi roer, derfor bliver det, i min verden, et hakkejern

Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator