Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
29. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Karen Thomsen
#10 Kommentar postet d. 28-10-19 kl. 22:49. Emne: Jordtunge ?
Tak for alt det skrevne men ...

Er dog lidt i tvivl om I mener, de skal ind under: Jordtunge sp. - eller - Slimet Jordtunge (???)

----------------

Iøvrigt synes jeg ikke, de huskes som slimet - nok mere som fedtet

----------------

Indberetter under "Jordtunge sp." - ellers må jeg rette til, hvis der kommer mere præcis ID på

Men tusind tak til Jer alle.

Mvh Karen

Besvar | Kommentér

Birgit Knudsen
#11 Kommentar postet d. 29-10-19 kl. 09:49. Emne: Jordtunge ?
Hej Karen Det var vist også fordi jeg kom til at blande mig, og prøve at gøre mig klog udfra dine billeder. Det er altid farligt. Du er den der har haft svampen i hånden og ved mest om hvordan den var.

Så jeg er enig i at Pers svar er det rigtige og som Henrik skriver "noget tyder på, at alle jordtunger skal mikroskoperes ..."

Besvar | Kommentér

Karen Thomsen
#12 Kommentar postet d. 29-10-19 kl. 22:47. Emne: Jordtunge ?
Hej Birgit.

Jeg er da kun super glad for, at "du blander dig" så fortsæt endelig med dét

Der er jo også dét, at når man selv stadig kun er på sandkasseplan ... ... så skal der jo lige læres, hvad og hvordan svampe skal "beskrives" mht detaljer osv samt HVILKE ting, man skal lægge mærke til

De bedste hilsner til dig - og tak igen.

Lader dem stå som "Jordtunge sp."

Mvh Karen

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator