Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
29. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Per Taudal Poulsen
#10 Kommentar postet d. 04-11-19 kl. 22:55. Emne: Måske noget Brusk
Gerner og Fru Jensen har også været i Øksedal -endda flere gange....

Besvar | Kommentér

Finn M. Hansen
#11 Kommentar postet d. 04-11-19 kl. 23:08. Emne: Måske noget Brusk
Gerner, - Halleby Å løber gennem Tissø og har udløb i Jammerlandsbugten ved Ornum Strand, syd for Bjerge Strand og på nordsiden af Reersø, udløbet kaldes for øvrigt Flasken og går igennem det fredede "Fællesfolden for Reersø", et stort fuglereservat, hvor store flokke af Traner mellemlander, - det var vist det.

Besvar | Kommentér

Gerner Jensen
#12 Kommentar postet d. 05-11-19 kl. 08:36. Emne: Måske noget Brusk
Tak Finn, Flasken har du tidligere beskrevet for mig, og jeg har faktisk stadig din mail liggende med henblik på evt. senere brug. Men det er jo ikke bare en almindelig lusketur at køre derop

Besvar | Kommentér

Finn M. Hansen
#13 Kommentar postet d. 05-11-19 kl. 08:55. Emne: Måske noget Brusk
Godmorgen Gerner.

- nej, men jeg har stadig venner på campingpladsen, så jeg kombinerer to fornøjelser på én gang.

- men Trætteholm ligge på østsiden af åen, - der hvor Sukkerkanalen skilles fra Halleby Å, hvor man for øvrigt kan være så heldig at se kronhjorte, - et lyngområde, som sommerhusejerne vedligeholder i fællesskab.

Ha en go da

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator