Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
29. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Finn M. Hansen
#10 Kommentar postet d. 05-11-19 kl. 15:06. Emne: Gul vokshat eller Voksgul vokshat
Hej

- jeg er sådan set ikke interesseret i et SP, - enhver kan jo se, at det er en vokshat.

- men jeg stoler så meget på Torbjørns "fingerspitzengefühl", at jeg uden at blinke accepterer den som Voksgul.

- tak for svaret.

mvh

Finn

Besvar | Kommentér

Arne Jakobsen
#11 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 00:35. Emne: Gul vokshat eller Voksgul vokshat
Det gør jeg også Finn, men det betyder bare, at du ikke kan indrapportere den som andet end Vokshat sp. Du kan lægge den ind i dit eget private Fungarium, men ikke få den anerkendt p.g.a. manglende 100% bevis. Ting sker/Shit happens, men så må man bare lære at tage billeder af lameltilhæftningen. Keep up the good work.

Besvar | Kommentér

Finn M. Hansen
#12 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 00:43. Emne: Gul vokshat eller Voksgul vokshat
Den skid er slået, og belær ikke mig om at tage ordentlige billeder, det bestræber jeg mig om hver gang, og som regel lykkedes det, så koncentrer du dig bare om noget andet, og lad min tråd være i fred, - den er afsluttet.

Besvar | Kommentér

Arne Jakobsen
#13 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 00:51. Emne: Gul vokshat eller Voksgul vokshat
Jeg belærer dig ikke om at tage ordentlige billeder Finn, det ved jeg at du kan. Men i denne tråd manglede der billeder af lameltilhæftningen. Det sagde Torbjørn også. Husk det næste gang. Thats it.

Besvar | Kommentér

Finn M. Hansen
#14 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 01:03. Emne: Gul vokshat eller Voksgul vokshat
- nu synes jeg du skal stoppe dit ævl, - jeg gider ikke at få mig mail-boks fyldt med dine ligegyldigheder.

Besvar | Kommentér

Arne Jakobsen
#15 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 01:11. Emne: Gul vokshat eller Voksgul vokshat
Ok. Du ér ufejlbarlig. Du vil ikke anerkende at du manglede et nærbillede af lamellerne. Sådan er der jo nogle mennesker der er og har det. Jeg vil herefter anstrenge på ikke at prøve at besvare dine spørgsmål. Haw det godt Super-Finn.

Besvar | Kommentér

Finn M. Hansen
#16 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 01:20. Emne: Gul vokshat eller Voksgul vokshat
- det pladder gider jeg ikke engang at kommentere.

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator