Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Thomas Hansen
#10 Kommentar postet d. 11-05-20 kl. 16:48. Emne: Vadefugle på Fyns Hoved ?
Den til højre har nu tydelig hvid øjenstribe og sort stribe gennem øjet - kraftigt ved roden (mere trekantet næb) og langt næb - benene kan ses tydeligt og er næppe mudret, når den går i vand, men den anden kan godt være Rødben.

Besvar | Kommentér

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(1657)
#11 Svar postet d. 11-05-20 kl. 16:55. Emne: Vadefugle på Fyns Hoved ?
Thomas - det er noget vegetation, der tegner den lyse streg (det kan ske for selv den bedste at blive snydt af det )

Hvis du kigger på helheden i stedet for at fokusere på en enkelt detalje, så er jeg sikker på, du kan se, at det ikke er en lille kobber, men en rødben.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Thomas Hansen

Svaraktivitet:

(17)
#12 Svar postet d. 11-05-20 kl. 16:57. Emne: Vadefugle på Fyns Hoved ?
Ja, de kan drille de skygger - sandsynligheden for, at det er samme art begge to, er nok stor.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Thomas Hansen

Svaraktivitet:

(17)
#13 Svar postet d. 11-05-20 kl. 17:12. Emne: Vadefugle på Fyns Hoved ?
Er selv begyndt at fjerne skygger på mine billeder, det løser mange problemer. Så stiller færre spørgsmål her :p

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Henry Rasmussen
#14 Kommentar postet d. 11-05-20 kl. 19:47. Emne: Vadefugle på Fyns Hoved ?
Så fik jeg et nyt billede sendt, og nu er det vist ikke tvivl om, at den til venstre er rødben...og den til højre vel også.

Jeg har videregivet svarene til rette vedkommende...og anbefalet ham at blive medlem her på siden.

Tak for buddene.

Vadefugle på Fyns Hoved ? (Så fik jeg et nyt billede sendt, og nu er det vist ikke tvivl om, at den til venstre er rødben...og )
Henry Rasmussen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator