Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anne Messmann
#10 Kommentar postet d. 27-08-08 kl. 16:51. Emne: Sæson
De er altså godt på vej her på Sjælland også. De myldrer faktisk op. De Kantareller, jeg hidtil har set, er dog ret små.

Men forleden fandt jeg en yderst velsmagende rørhat på 310g.

Vh Anne

Besvar | Kommentér

Christian Thomsen
#11 Kommentar postet d. 01-09-08 kl. 15:56. Emne: Sæson
Sidste år var jo fantastisk - kan ikke lige huske de vejrlige betingelser, var det ikke noget med regn, regn, regn og et varmt efterår ? Det har jo ikke været på denne måde år - men håbet er lysegrønt. Hører gerne mere nyt fra Sjællænd.

Besvar | Kommentér

Ebbe Kristensen
#12 Kommentar postet d. 01-09-08 kl. 16:17. Emne: Sæson
Vil bare lige nævne at jeg pludselig er blev meget misundelig på alt det regn i Østjyder har fået i juli-august.

Her på sydsjælland er der godt nok langt mellem svampene, har nu undersøgt 4 af "mine" skove, og at påstå det myldre, vil være en direkte løgn.

Har end ikke set et eneste hekseæg, eller koralsvampe, som myldrede sidst i august i 2007.

Så jeg må jo bare glæde mig ekstra til Mols i næste måned

Venligst

Ebbe

Besvar | Kommentér

Christian Thomsen
#13 Kommentar postet d. 04-09-08 kl. 12:48. Emne: Sæson
Kørte forkert i går - endte i en anden skov end tilsigtet, men hvad fandt jeg her ? Masser af kantareller - godt nok ikke de største, så jeg venter. Der er alligevel grøde på Sjælland. Den der gemmer til natten...

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator