Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Torbjørn Borgen
#10 Kommentar postet d. 02-11-08 kl. 22:03. Emne: Hvilken orange svamp?
Nej, det gør du så udmærket selv Margaretha! - En gammel forsigtigper som jeg ville have foretrukket at se nogle poremundinger, men jeg drister mig til at skyde på at du har ramt plet

Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann
#11 Kommentar postet d. 02-11-08 kl. 22:09. Emne: Hvilken orange svamp?
Torbjørn, har du nu siddet ved sidelinien og moret dig ver min noget kringlede tankegang .

Det glæder mig at du Peter fik et svar, selvom det tog sin tid, men jeg har aldrig selv set denne svamp, så der er ikke så megen erfaring jeg kunne bruge. Det var birken, der gjorde udslaget, den foretrækker åbenbart birk.

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7382)
#12 Svar postet d. 02-11-08 kl. 22:20. Emne: Hvilken orange svamp?
Nej,men jeg morede mig over historien med tyggegummiet, du skulle vide hvor mange kapsler, plastikstykker og blade jeg har set på i håbet om at få en spændende svamp; men ind imellem lykkes det jo.

Det var først da jeg så Peter´s sidste foto, og en passant læste dit bud, at jeg helt afviste et slimdyr; jeg tror den er god nok, omend mere orange end jeg par set dem, hvor de har været røde.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Peter Krogh
#13 Kommentar postet d. 02-11-08 kl. 22:34. Emne: Hvilken orange svamp?
Så siger jeg mange tak for hjælpen allesammen.

Mvh

Peter

Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann
#14 Kommentar postet d. 02-11-08 kl. 22:36. Emne: Hvilken orange svamp?
Ja, dér har jeg en laaaang historie om en Pachykytospora, hvor Jens H fik Jan Vesterholt til at styrte ud til mig, og før vi kunne få fat i kræet måtte jeg vække en ældre mand fra hans middagssøvn for at låne en rive, og så kunne vi ikke flå den ned alligevel, og Jan så ud som om han syntes, at jeg skulle op og klatre i træet. Det lykkedes dog, til sidst, at flå et stykke ned og finde det på jorden i et hybenkrat. Så var det noget fuldstændigt ubestemmeligt, gammelt porevæsen. Det var det fund. Det tog os såmænd kun 1½ time. Men vi hyggede os! Det var mit første møde med Jan.

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator