Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. juni 2021

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Artikler -> Nyheder

Thomas Eske Holm
#10 Kommentar postet d. 03-01-09 kl. 15:35. Emne: Ny hjemmeside om Danmarks blomstertæger
#9: Det er nu ikke helt rigtigt. Man er velkommen til at opdatere artslisterne med manglende arter selv om der ikke er observationer til dem endnu. Det er sket med flere grupper, bl.a. fugle og biller. Jo mere komplet artslisten er, jo færre gange skal observatørerne bede om oprettelse af nye arter.

Kommentér

Michael Filtenborg
#11 Kommentar postet d. 03-01-09 kl. 16:00. Emne: Ny hjemmeside om Danmarks blomstertæger
Ok Den melding jeg gav der var ellers den jeg fik i sin tid. Tja sådanne ændringer, må du da gerne indformerer om i en mail eller sådan noget Thomas.

Kommentér

Jan Fischer Rasmussen
#12 Kommentar postet d. 03-01-09 kl. 16:37. Emne: Ny hjemmeside om Danmarks blomstertæger
Jeg har nu forstået det sådan, at det er prioriteret at sørge for oprettelse af arter, der skal bruges til indtastning af obs, men hvis nogen har tid til at oprette hele grupper er det kun godt.

Kommentér

Peter V. Nielsen
#13 Kommentar postet d. 03-01-09 kl. 20:23. Emne: Ny hjemmeside om Danmarks blomstertæger
Flot flot side og længe ventet. Tillykke med den .Hilsen Peter

Kommentér

Anni Lene Nielsen
#14 Kommentar postet d. 04-01-09 kl. 01:37. Emne: Ny hjemmeside om Danmarks blomstertæger
Hej Lars

Det er en supergod side, du har lavet. Pædagogisk og let at benytte, og så i et sprog, som alle kan være med i.

Mange flotte fotos og spændende vinkler på tægerne. Den bliver et sikkert hit på F&N

Især kan jeg godt lide, at du inviterer alle os til at være med i dit projekt med at finde nye dyr og gamle dyr på nye steder

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Lars Skipper
#15 Kommentar postet d. 04-01-09 kl. 12:28. Emne: Ny hjemmeside om Danmarks blomstertæger
Tak igen for de positive kommenaterer.

Den (for nuværende) komplette artsliste over danske blomstertæger er nu opdateret på F&N.

Ligeledes er F&N''s udbredelseskort for samtlige arter integreret i blomstertægehjemmesiden.

Nu er jeg så klar til et mutualistisk symbiotisk samarbejde med F&N, hvor brugerne får stillet en vidensbank til rådighed og hvor jeg til gengæld får fingrene i spændende data.

Jeg regner med, at jeg i løbet af feltsæsonen vil sende nogle opfordringer ud på F&N til at finde bestemte arter i bestemte landsdele - det være sig sjældne arter, lokale arter, oversete arter, potentielt nye arter etc.

Mvh. Lars

Kommentér

Anni Lene Nielsen
#16 Kommentar postet d. 04-01-09 kl. 22:54. Emne: Ny hjemmeside om Danmarks blomstertæger
Hej Lars

Det er fantastisk. Tak! Glæder mig til dine opgaver

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Thomas Andersson
#17 Kommentar postet d. 20-01-09 kl. 00:53. Emne: Ny hjemmeside om Danmarks blomstertæger
Rigtig flot side. Man får virkelig lyst til at kigge nærmere på de små kræ

Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator