Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
4. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Agnete Juul
#10 Kommentar postet d. 04-03-09 kl. 17:11. Emne: brun svamp
Hej Thorbjørn. Du har vist ikke læst det sidste jeg har skrevet?

A.Juul

Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann
#11 Kommentar postet d. 04-03-09 kl. 17:26. Emne: brun svamp
Ja, Torbjørn, vi to er heldige som har den undskyldning .

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen
#12 Kommentar postet d. 05-03-09 kl. 06:51. Emne: brun svamp
Jo Agnete, jeg har læst hvad du skrev men jeg kan ikke se ud af dit svar, om du har undersøgt porelaget, randen udenfor, eller begge dele for børster!

Det er ikke for at være pernittengrynet, men hvis der ikke er noget jeg har misforstået, så kan der være forskel.

Børsterne på porelaget har jeg svært ved at se og Jens H. skrev i en anden tråd at det skulle der mikroskop til; mens hår på den sterile zone af Rustbrun Ildporesvamp er tydelige. Derfor var det at jeg tænkte, at det måske også kunne være tilfældet her.

Din indsamling er hverken Skorpe-I., Rustbrun I., eller Pude-I, så også derfor ville det være fint at få lejlighed til at se materialet. Du er velkommen til at tørre det, og gemme det til når vi ses.

mvh

Torbjørn

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator