Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Dagens naturoplevelse -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kirsten Damgaard
#10 Kommentar postet d. 14-03-09 kl. 12:01. Emne: Spurvehøg på afveje.
Jeg er overbevist om at det ikke var tilfældigt at den lige satte sig på dig. Du har udstrålet ro og fordybelse og er "udvalgt" af fuglen.

Jeg har selv oplevet som teenager at en krage satte sig på mig, muligvis var den i forvejen tam, men den havde ikke sat sig på mig hvis jeg ikke var rolig. Jeg var nede på knæ og luge græs.

Da vi engang havde en tam undulat, var jeg også den første, den satte sig på hovedet af.

Det er en dejlig "uroplevelse", og det må have været noget særligt også for dig.

mvh.Kirsten

Kommentér

Bent Nielsen
#11 Kommentar postet d. 14-03-09 kl. 15:17. Emne: Spurvehøg på afveje.
Ja sikken en oplevelse, den kan du da godt prale med.- Nu har du ikke en anderumpefrisure som har lokket den? hehehe Anyway, tak for historien!

Kommentér

Kent Christensen
#12 Kommentar postet d. 16-03-09 kl. 13:28. Emne: Spurvehøg på afveje.
Hej Kirsten

Tak for kommentaren.

vh/Kent

Kommentér

Kent Christensen
#13 Kommentar postet d. 16-03-09 kl. 13:32. Emne: Spurvehøg på afveje.
Hej Bent

Tak for kommentaren,

Det der med anderumpe var det ikke i 60serne

vh/Kent

Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator