Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
9. august 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Torbjørn Borgen
#10 Kommentar postet d. 29-04-09 kl. 08:19. Emne: Ruslædersvamp
Ja selv om jeg ikke udtrykte det, så jeg fiskede jeg også efter en reaktion på om farven på hymeniet kunne skyldes fotografiet

Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann

Svaraktivitet:

(288)
#11 Svar postet d. 29-04-09 kl. 08:22. Emne: Ruslædersvamp
Det er nok bedre at spørge lige ud , navnlig når man måske synes at det er lidt tricky.

Besvar | Kommentér

Erik Thomsen
#12 Kommentar postet d. 29-04-09 kl. 13:45. Emne: Ruslædersvamp
I er tidlig oppe, så jeg har ikke fået svaret ;o)

Jeg har lidt af dem begge liggende i lommen - men har igen forlagt luppen. De er begge brune - men om det er kakao eller tobak er svært at afgøre.

Farven var meget lilla på 2 - faktisk mere end billedet viste - det skulle jeg selvfølgelig have sagt.

Jeg tænkte selv på purpur-lædersvamp, men synes alligevel ikke det lignede den jeg havde samtidig andetsteds...

Tak for svaret - regner med at den første er god nok ;o)

Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann

Svaraktivitet:

(288)
#13 Svar postet d. 29-04-09 kl. 14:42. Emne: Ruslædersvamp
Sent i seng og tidlig oppe - så når man noget

Jeg går ud fra, at du er tilfreds med de svar du har fået? Ellers må vi uddybe dem.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator