Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Allan Vitting
#10 Svar postet d. 26-01-10 kl. 23:08. Emne: Handel i England.
Hej Bent,

Jeg håber ikke du har bestilt endnu hos SimplyElectronics.

Det er ganske rigtigt et Engelsk selskab, men de sender deres varer fra Hong Kong, hvilket betyder at der kommer både moms og told oveni.

Generelt skal man sikre sig hvor de enkelte forretninger sender deres varer fra.

Det samme er gældende for flere af de gode tilbud der måtte være på eBay. Det ser ud som en engelsk forretning, men der viser sig at der står i annoncen at der sendes fra HongKong.

Jeg har selv handlet hos WarehouseExpress i England uden problemer.

Hilsen,

Allan

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Bent Gravesen
#11 Kommentar postet d. 27-01-10 kl. 10:05. Emne: Handel i England.
Tak for info Allan. Jeg havde en kollega som handlede direkte over nettet i Hong Kong. Han skulle jo klart overføre pengene inden varen blev sendt men så lovede handlereren i Hong Kong at sætte en fiktiv lav pris på pakken således at det danske toldvæsen ikke var interesseret i pakken, lidt heldigt måske men det virkede.

Min ønskede optik er fundet brugt her i landet, så det lykkedes, hvis den da lige kommer i dag.

Hilsen Bent.

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator