Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Allan Christiansen

Svaraktivitet:

(2)
#10 Svar postet d. 17-03-10 kl. 18:42. Emne: Er der nogen der har købt kamera her ?
Jeg vil gerne fraråde alle at købe via PIXMANIA,

er fransk baseret firma… og ikke noget galt med det,

hvis man endda tale fransk!

Jeg købte en fladskærm, der tog lidt mere 3mdr. om at lande hos os.

På nettet fulgtejeg adskillige der var i lign. klemme eller værre da de forlangte at handelen gik tilbage… også på fransk hvor de sad fast i tlf.kø.

I disse internet tider, skulle man tro at i de mindste kunne bevare en kontakt ved at sende en e-mail (eventuelt få oversat via Google Translate) men Nej.

En af mine nærmeste faldt også for fristelsen ved at købe et Pentax K-x m. kit-linsen, og fik det rimeligt hurtigt leveret, det var alligevel ikke lige han havde tænkt på.

En fransk manual (350 sider) + cd som kan kunne skrive ud, eller et link til en manual-zite + ingen modlysblænde til 18-55mm''er…

Hvilket i mere end en uge forhindrede brugen af nyerhvervelsen, for en novice i DSLR. …Stor frustration

Pixmania vidste at det skulle til DK og burde i det mindste sende engelsk udgave af manualen

Mvh Allan (sentas)

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Bo Skelmose

Svaraktivitet:

(6)
#11 Svar postet d. 17-03-10 kl. 19:25. Emne: Er der nogen der har købt kamera her ?
Hvis du søger alternativer kan jeg anbefale - se linket HER - De leverer varen, men hvad der sker hvis skidtet går istykker..... aner det ikke.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

svend-aage nielsen
#12 Svar postet d. 17-03-10 kl. 22:37. Emne: Er der nogen der har købt kamera her ?
Tak Bo

Ja der ser realistisk ud, og som du skriver hvad hvis det går i stykker........... aner det ikke

Men vi søger vel alle efter billigt udstyr. Jeg vil gerne købe billigt - men jeg vil også gerne betale noget (lidt)for god service, så det er hele tiden en overvejelse mellem billigste pris og bedste service.

De gange jeg har haft problemer har det jo hver gang været uden om forhandleren/sælgeren men direkte til producenten. Så det jeg reelt betaler for er hjælp til at vælge det for mig rette udstyr.

På det område har jeg kun få steder mødt få der havde dybde i deres viden, bl.a Kamerahuset. Derfor har jeg også købt flere ting hos dem til mindre penge (op til 4000 kr) men på et kamerahus hvor de lægger 1500-2000 kr eller mere over bedste bud har jeg valgt bedste bud.

Besvar | Kommentér

Bent Vestergård Petersen
#13 Kommentar postet d. 17-03-10 kl. 22:55. Emne: Er der nogen der har købt kamera her ?
Hej

Min kæreste og jeg har tidligere købt flere kameraer - bl.a, DIIMAGE Z6 i mellemklassen (1500-2000 kr) hos PIXMANIA helt uden problemer og med engelske manualer. Og med levering i løbet af ca. 3 dage.

Men jeg har godt nok hørt at der i de sidste år har været flere problemer med dem.

mvh

Bent

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator