Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Henny Filbert
#10 Kommentar postet d. 12-10-10 kl. 11:38. Emne: Er Pigsvampe spiselige uanset om det er den alm. eller den rødgule ??
Undskyld, hvis jeg kom med forkert info. Det er ikke egen erfaring, men har hørt en erfaren svampefinder fortælle om en stor portion kantareller - ødelagt ved minus varmebehandling.

Jeg trækker mit råd tilbage. vh. Henny

Besvar | Kommentér

Jeanie Jepsen
#11 Kommentar postet d. 12-10-10 kl. 16:04. Emne: Er Pigsvampe spiselige uanset om det er den alm. eller den rødgule ??
ho ho...jeg har ikke nået at smide dem ud endnu ;) Heldigvis.....Men de er dog blevet renset godt og skåret i passende stykker..ingen fugtige imellem, alle friske , faste og fine ;)

NU bliver de så i fryseren og jeg tager chancen ;), man er vel svampejæger !?

Men jeg havde dog også hørt fra en anden svampejæger, at de sagtens bare kunne fryses efter rensning !

..anyway, de er spiselige og jeg glæder mig stadig til at smage.

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator