Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Thomas Kehlet

Svaraktivitet:

(15)
#10 Svar postet d. 01-04-11 kl. 21:14. Emne: Canon EOS 550D
Hej Stig, tak for støtten til Anders og mig. Til info har min 300 en nærgrænse på 2,5 meter

Til Eva. Sigmas zoom linser har jeg endnu ikke set anvendt med held hverken på netfugl eller her på fogn. De er iøvrigt meget ofte til salg, hvorfor mon ?

Canons 500mm koster ca. 53.000,00 og vejer iøvrigt 3,9 kilo så kræver stativ eller anden støtte.

Og når nu Helle har en eos 550D ender vi igen på canons fremragende 400/5,6 som i mine øjne sammen med canons 300/4 er eneste seriøse bud på en alsidig fugle linse til canon der er til at betale.

Vedr. fugle fotografering er der rigtig mange fugle der praktisk talt ikke har nogen flugtafstand, har selv i mit korte fotoliv (ca. 2år) oplevet det med sumpmejse, halemejse, blåmejse, stillits, grønsisken, gærdesmutte, rødhals, stor og lille korsnæb, bynkefugl, rødsjert, hvid vipstjert, broget og grå fluesnapper, sanglærke, sortgrå ryle, engryle, stenvender, lille præstekrave, stor præstekrave, rødben samt måger og andefugle, for blot at nævne nogle få der ikke tager meget notist af en rolig fotograf. Rovfugle og andre store fugle foreviges nemt på afstand, netop fordi de er store

Vh. Thomas

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator