Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. januar 2021

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Artikler -> Nyheder

Casper Katborg
#10 Kommentar postet d. 27-06-11 kl. 14:20. Emne: Miljøminister kårer vinder af Mylder på Matriklen
det var en rigtig rigtig hyggelig dag, præget af en flok naturhistorikere der væltede ud af en bus med 3 ton grej og lagde haven ned. vejret var heldigvis også med os, så der blev mulighed for at fange lidt flyvere også ved siden af planterne og møgbillerne, specielt lyslokningen gav en hel masse (hovedsageligt stik og bid fra mitter og myg... )

jeg glæder mig meget til at se hvor mange arter det bliver til når det hele er sorteret og bestemt

tak for en go'' dag som jeg helt sikkert aldrig glemmer

mvh

Casper Katborg

Kommentér

Erik Rald
#11 Kommentar postet d. 27-06-11 kl. 15:24. Emne: Miljøminister kårer vinder af Mylder på Matriklen
Måske kan vi få oprettet et hold på miljøministerens egen matrikel til næste år?

Kommentér

Henrik Bringsøe
#12 Kommentar postet d. 27-06-11 kl. 18:55. Emne: Miljøminister kårer vinder af Mylder på Matriklen
#11 Hmmm, hold nu snuden fra hendes skraldespand!

Venligst

Henrik Bringsøe

Kommentér

Poul Evald Hansen
#13 Kommentar postet d. 28-06-11 kl. 10:10. Emne: Miljøminister kårer vinder af Mylder på Matriklen
Tja, Mylder på Matriklen er da et morsom projekt, trænger blot til til skarpere definitioner for at være rigtigt sjovt.

Mine sarkastiske kommentarer skyldes, at miljøministeren i andre sammenhænge som regel lader erhvervsinteresserne, især det traditionelle landbrugs interesser, få forrang over for natur og miljø-interesserne. - Men den sag er jer vel bekendt?

Kommentér

Torben Hvid
#14 Kommentar postet d. 05-07-11 kl. 18:13. Emne: Miljøminister kårer vinder af Mylder på Matriklen
Jeg har lige set tråden.

Det er sgu´da det rene pop. Diplomer og...og...og.:-0

Undskyld Casper, det er ikke møntet på dig.

mvh.

Kommentér

Casper Katborg
#15 Kommentar postet d. 07-07-11 kl. 08:34. Emne: Miljøminister kårer vinder af Mylder på Matriklen
Bare rolig Torben, det regnede jeg heller ikke med men det var nu helt fint at finde ud af at damen er et menneske ligesom os andre

hvem ved, måske hun har fået nogle andre indputs til bevarelse af den danske natur/diversitet end dem hun normalt får?

Kommentér

Henrik Hestbech
#16 Kommentar postet d. 07-07-11 kl. 08:37. Emne: Miljøminister kårer vinder af Mylder på Matriklen
Ja, selv folk der stemmer på andre partier end dem man lige selv stemmer på må, trods alt, betragtes som en slags mennesker

Kommentér

Poul Evald Hansen
#17 Kommentar postet d. 21-07-11 kl. 09:15. Emne: Miljøminister kårer vinder af Mylder på Matriklen
Jeg tænkte det nok! Vores miljøminister har gode side, som jeg slet ikke var klar over, at hun havde !

Kommentér

Poul Evald Hansen
#18 Kommentar postet d. 21-07-11 kl. 09:42. Emne: Miljøminister kårer vinder af Mylder på Matriklen
Når hun lærer mere om tingenes tilstand på natur- og miljøområdet, kan det være hun melder sig ud af Venstre i protest mod deres evindelige tilsidesættelse af natur- og miljø til fordel for landbrugserhvervets snævre egeninteresser! Det har jeg hørt om flere andre, der har gjort!

Kommentér

Bo Skelmose
#19 Kommentar postet d. 21-07-11 kl. 09:49. Emne: Miljøminister kårer vinder af Mylder på Matriklen
Poul - Der er bare det at miljøministre skiftes så hurtigt pt. at de umuligt kan nå at komme tæt på.

Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator