Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
15. december 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ebbe Kristensen
#10 Kommentar postet d. 29-06-11 kl. 21:16. Emne: # rovfugle i Holmegård Mose. Har jeg ret hvis ....
Og så lige hvad jeg mener er en Musvåge på de sidste to billeder

# rovfugle i Holmegård Mose. Har jeg ret hvis .... (Og så lige hvad jeg mener er en Musvåge på de sidste to billeder)
Foto: Billede 5
Besvar | Kommentér

Ebbe Kristensen
#11 Kommentar postet d. 29-06-11 kl. 21:17. Emne: # rovfugle i Holmegård Mose. Har jeg ret hvis ....
Og det sidste Musvåge?

Beklager kvalitetet, men de var højt oppe

# rovfugle i Holmegård Mose. Har jeg ret hvis .... (Og det sidste Musvåge?

Beklager kvalitetet, men de var højt oppe :))
Foto: Billede 6
Besvar | Kommentér

Thomas Elbek

Svaraktivitet:

(716)
#12 Svar postet d. 29-06-11 kl. 21:19. Emne: # rovfugle i Holmegård Mose. Har jeg ret hvis ....
Det er en rørhøg hun eller ungfugl han/hun, bemærk renbrun krop med lyse tegninger på hoved og vingeforkant, lang hale, smallere vinger end musvåger der holdes i et fladt V.

Musvågen holder sine vinger næsten vandret i glide- og kredsflugt, mens alle kærhøgearter holder dem i et V.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Ragnar Smith

Svaraktivitet:

(330)
#13 Svar postet d. 29-06-11 kl. 21:20. Emne: # rovfugle i Holmegård Mose. Har jeg ret hvis ....
Den sidste er en Rørhøg hun 2k+ da den ser meget slidt ud.

MVH Ragnar

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Ragnar Smith

Svaraktivitet:

(330)
#14 Svar postet d. 29-06-11 kl. 21:20. Emne: # rovfugle i Holmegård Mose. Har jeg ret hvis ....

MVH Ragnar

Besvar | Kommentér

Ragnar Smith

Svaraktivitet:

(330)
#15 Svar postet d. 29-06-11 kl. 21:20. Emne: # rovfugle i Holmegård Mose. Har jeg ret hvis ....

MVH Ragnar

Besvar | Kommentér

Ebbe Kristensen
#16 Kommentar postet d. 29-06-11 kl. 21:22. Emne: # rovfugle i Holmegård Mose. Har jeg ret hvis ....
Jeg takker alle de 3 herre for bestemmelserne.

Den sidste overraskede mig

Venligst Ebbe

Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6189)
#17 Svar postet d. 29-06-11 kl. 22:09. Emne: # rovfugle i Holmegård Mose. Har jeg ret hvis ....
Nej, det er Rørhøg ad. hun (sikkert makkeren til hannen på dit første billede?)

Besvar | Kommentér

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(1157)
#18 Svar postet d. 29-06-11 kl. 22:44. Emne: # rovfugle i Holmegård Mose. Har jeg ret hvis ....
Ja, læg mærke til det lyse undrvingedækfjer på forkanten af vingen - adult hun.

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator