Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Søren G. Nielsen
#10 Kommentar postet d. 07-07-11 kl. 23:56. Emne: Kan I klare... vadefugl Sydlangeland d.d. - elendigt foto
Dagen går på hæld, så jeg vil lukke tråden med en tak for indsatsen til jer alle. Min slutkonklusion må være, at det antagelig er en sortklire .

Vh

Søren

Besvar | Kommentér

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(1189)
#11 Svar postet d. 08-07-11 kl. 17:27. Emne: Kan I klare... vadefugl Sydlangeland d.d. - elendigt foto
Det er 99 % en hvidklire. Som Peter ganske rigtigt siger i sit andet indlæg er unge sortklirer næppe kommet til DK endnu. Alt passer på hvidklire. Billedevinklen et lidt nedefra, derfor ses det ikke at den har svagt opstoppernæb.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Rune Sø Neergaard

Svaraktivitet:

(69)
#12 Svar postet d. 12-07-11 kl. 16:34. Emne: Kan I klare... vadefugl Sydlangeland d.d. - elendigt foto
Det nederste billede udelukker i min optik sortklire. Hvidlig underside afgrænset af mørkere bryst viser, at fuglen er en hvidklire. Fuglens ben virker heller ikke røde.

Hrmf!

Mvh Rune

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6198)
#13 Svar postet d. 12-07-11 kl. 17:54. Emne: Kan I klare... vadefugl Sydlangeland d.d. - elendigt foto
Jeg støtter dig i hvidklire.....var for hurtig på aftrækkeren

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Søren G. Nielsen
#14 Kommentar postet d. 12-07-11 kl. 23:09. Emne: Kan I klare... vadefugl Sydlangeland d.d. - elendigt foto
Tak til alle for den ihærdige indsats (på et tyndt grundlag). Jeg har (allerede) afskrevet sortkliren og dømt foto som UID og slette serien . Håber at kunne levere et bedre grundlag en anden gang. Vh Søren

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator