Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampedyr og slimsvampe -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Brøndum
#10 Kommentar postet d. 06-08-11 kl. 12:34. Emne: Hvilken gullig slimsvamp på mark med kvæg
Det kan vare jeg bare skal lære at stave! Tak igen... passer udbredelsen med sjælden eller er det mere et udtryk for, at. Udbredelsen ikke rigtig er kendt?

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(115)
#11 Svar postet d. 06-08-11 kl. 13:48. Emne: Hvilken gullig slimsvamp på mark med kvæg
Ja jeg tror det sidste er tilfældet (er bestemt ingen kender af gruppen, men selv ofte afhængig af eksperthjælp når jeg svarer spørgere på F&N), og har ændret hyppigheden til ukendt, Jeg tror dog det er en udbredt og ret almindelig svamp, da den forekommer på "banale" lokaliteter (kornmarker, flis, halmstakke mm.).

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator