Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole Martin
#10 Kommentar postet d. 09-12-11 kl. 10:08. Emne: Hvilken rød svamp ?
Hej Ole.

Jeg har nu ikke i sinde, at sende mine fotos til deltagelse i en fotokonkurrence. Jeg er godt tilfreds med at de kan vises her, hvor jeg regner med at det er det faglige indhold, der tæller mest. Men tak for din kompliment.

V.h.

Ole

Besvar | Kommentér

Annemette N.Jensen

Svaraktivitet:

(101)
#11 Svar postet d. 09-12-11 kl. 10:39. Emne: Hvilken rød svamp ?
Godt Ole Martin!

At du fremhæver,at dette bør være en side,hvor det Faglige Indhold er det Væsentlige og ikke en fotokonkurrence!

Nogle gange kan man godt komme lidt i tvivl her...

Fordi der er så Kæmpe Store Krav til fotos herinde at det nogengange skygger for indhold...

Og så er det altså Grøn og Rød der er Komplementærfarver iflg. farvelæren.

Hilsen

Annemette.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Ole Martin
#12 Kommentar postet d. 09-12-11 kl. 11:28. Emne: Hvilken rød svamp ?
Ja, kravene til fotos på F & N bør være, at de viser tydelige artskarakteristika. Jeg ved af egen erfaring, at det er vanskeligt, og det kræver som regel også, at man er godt inde i de pågældede arters systematik. Men det er naturligvis et plus, hvis billederne også giver en æstetisk oplevelse.

V.h.

Ole

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator