Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
6. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jette Anitha Hansen
#10 Kommentar postet d. 11-01-12 kl. 22:21. Emne: stærk orange svamp fra gammel tømmer?
Jeg syntes også mest det ligner Fyrre-korkhat, som er for rød. Du kan altid sætte den ind på atlas som ubestemt svamp, hvis du har et godt belæg. Spændende hvad den bliver valideret til..

Mvh Jette.

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#11 Kommentar postet d. 11-01-12 kl. 22:25. Emne: stærk orange svamp fra gammel tømmer?
-og jeg skal ikke besvære med Trentepohlia.....

Besvar | Kommentér

Eva Olsen
#12 Kommentar postet d. 11-01-12 kl. 22:30. Emne: stærk orange svamp fra gammel tømmer?
Per - så lad endelig være med at kigge på min tråd, om den lilla tallerken

Mange tak for det Anita. Jeg vidste ikke at man bare kunne skrive ubestemt svamp, men nu er den lagt ind

Besvar | Kommentér

Jette Anitha Hansen
#13 Kommentar postet d. 11-01-12 kl. 22:33. Emne: stærk orange svamp fra gammel tømmer?
Hej Per,- nååå du antyder, der evt kunne være en alge indblandet!!! Måske, hvorfor ikke,- alt er muligt...

Mvh Jette

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#14 Kommentar postet d. 11-01-12 kl. 22:40. Emne: stærk orange svamp fra gammel tømmer?
Nej, nej, -Jette-

jeg vasker mine hænder -og med forlov, Eva -

i fald Jette IKKE skulle ha´ set min optrædning på slap line -første og sidste gang i ...Alger

- se linket HER

Besvar | Kommentér

Jette Anitha Hansen
#15 Kommentar postet d. 11-01-12 kl. 22:50. Emne: stærk orange svamp fra gammel tømmer?
Eva, det er der flere af os der gør, hvis vi ikke aner, hvad vi har med at gøre,- eller næsten.

Mvh Jette.

Besvar | Kommentér

Eva Olsen
#16 Kommentar postet d. 11-01-12 kl. 22:50. Emne: stærk orange svamp fra gammel tømmer?
hi, hi Per...

Besvar | Kommentér

Eva Olsen
#17 Kommentar postet d. 04-02-12 kl. 22:16. Emne: stærk orange svamp fra gammel tømmer?
den er nu bestemt på svampeatlas til fyrre-korkhat

Besvar | Kommentér

Eva Olsen
#18 Kommentar postet d. 07-03-12 kl. 22:01. Emne: stærk orange svamp fra gammel tømmer?
Jette du havde ret...det er fyrre-korkhat, men du har kun kommenteret, så jeg kan ikke flage

Besvar | Kommentér

Jette Anitha Hansen

Svaraktivitet:

(3533)
#19 Svar postet d. 07-03-12 kl. 22:23. Emne: stærk orange svamp fra gammel tømmer?
Jamen- så gi` mig dog et flag kære Eva, men jeg var jo ikke helt sikker. Takker

Mvh Jette.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator