Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
6. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Per Taudal Poulsen
#10 Kommentar postet d. 17-01-12 kl. 14:40. Emne: Ikke afdankede -nærmest med "parfume"duft....
Der var faktisk en 4 stykker, hvoraf de to nok var temmelig afdankede...men stadig med duft. Honningduft, siges der fra anden side....

-den mindste -(som kunne ligne en slags Fnughat) virkede ganske frisk -

Nu er hatten taget af den -og mon der så kunne blive sporefald ??

Ikke afdankede -nærmest med "parfume"duft.... (Der var faktisk en 4 stykker, hvoraf de to nok var temmelig afdankede...men stadig med duft. Honning)
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#11 Kommentar postet d. 17-01-12 kl. 14:42. Emne: Ikke afdankede -nærmest med "parfume"duft....
-indtaget -virker ganske frisk...ung

Ikke afdankede -nærmest med "parfume"duft.... (-indtaget -virker ganske frisk...ung)
Klik på billedet for original størrelse (1080 x 928)
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen

Svaraktivitet:

(645)
#12 postet d. 17-01-12 kl. 14:44. Emne: Ikke afdankede -nærmest med "parfume"duft....
Det er nok halsløs gerning...

-skal den i brændeovnen...??

Ikke afdankede -nærmest med "parfume"duft.... (Det er nok halsløs gerning...
-skal den i brændeovnen...??)
Klik på billedet for original størrelse (749 x 1120)
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#13 Kommentar postet d. 17-01-12 kl. 14:46. Emne: Ikke afdankede -nærmest med "parfume"duft....
Jeg ligger jo inde med materialet -tørrede ting og sager...

Ikke afdankede -nærmest med "parfume"duft.... (Jeg ligger jo inde med materialet -tørrede ting og sager...)
Klik på billedet for original størrelse (777 x 1161)
Besvar | Kommentér

Poul Evald Hansen

Svaraktivitet:

(614)
#14 Svar postet d. 17-01-12 kl. 14:57. Emne: Ikke afdankede -nærmest med "parfume"duft....
Mon ikke det alligevel er Vellugtende Tragthat? Der er masser af dem heromkring nu. Den har en karakteristisk anis- til seleriagtig lugt.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#15 Kommentar postet d. 17-01-12 kl. 15:04. Emne: Ikke afdankede -nærmest med "parfume"duft....
NU :::nu, nu ,Poul Evald -gav du svaret !! -anis

-min første tanke, da jeg snusede til det afskårne stykke forleden....

Vi har jo en del Spansk Kørvel -og det var en svag afglans, men alligevel det første jeg tænkte på !!!

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator