Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Vejr og vind -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole Hansen
#10 Kommentar postet d. 25-01-12 kl. 06:29. Emne: Nogen der har set nordlys d. 24
I mangel af bedre...

- se linket HER

Kommentér

Hans Lind
#11 Kommentar postet d. 25-01-12 kl. 09:29. Emne: Nogen der har set nordlys d. 24
Der er da nogen, der har været heldige at se noget:

- se linket HER

Kommentér

Jes Elnif
#12 Kommentar postet d. 25-01-12 kl. 10:46. Emne: Nogen der har set nordlys d. 24
Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan ham Jesper Grønne opnår disse resultater. Han kan åbenbart altid se lyset -

Kommentér

Tamara Lara Furrer
#13 Kommentar postet d. 25-01-12 kl. 10:51. Emne: Nogen der har set nordlys d. 24
Også en nitte ved Tullebølle på Langeland.

Kommentér

Kresten Hansen
#14 Kommentar postet d. 25-01-12 kl. 11:41. Emne: Nogen der har set nordlys d. 24
Det var netop det skær jeg nævnte i #1 som DMi viser heroppe fra for i aftes. Og i aftes var det endda svagere.

Jesper Grønne bor jo i Silkeborg og dermed lidt højere. Så måske derfor?

Nu bor jeg helt mørkt og meget fladt ca. 10 km. fra vestkysten, og det er åbenbart ikke nok. Så næste gang jeg "ser lyset", må jeg ud i de høje skrænter.

Mvh Kresten

Kommentér

Kresten Hansen
#15 Kommentar postet d. 25-01-12 kl. 11:42. Emne: Nogen der har set nordlys d. 24
Glemte lige at man kan blive varskoet i god tid: - se linket HER

Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator