Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
7. maj 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Astronomi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bo Skelmose
#10 Kommentar postet d. 12-03-12 kl. 22:31. Emne: Nordlys i aften - nogen nye prognoser?
Michael - hvordan kan jeg læse dit indlæg og skrive bagefter også alligevel havne foran dit indlæg? Er det uret i vores computere der bestemmer det ?

Kommentér

Bo Skelmose
#11 Kommentar postet d. 12-03-12 kl. 23:15. Emne: Nordlys i aften - nogen nye prognoser?
Kikkede på billederne - og der var - måske - antydning af nordlys bag skydækket - men det kan jo være så meget andet.

Nordlys i aften - nogen nye prognoser? (Kikkede på billederne - og der var - måske - antydning af nordlys bag skydækket - men det kan jo vær)
Bo Skelmose har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1920 x 1080)
Kommentér

Lars Jørgen Grønbjerg
#12 Kommentar postet d. 12-03-12 kl. 23:20. Emne: Nordlys i aften - nogen nye prognoser?
Er det ikke Skjern-Tarm "by night" det der

/LJ

Kommentér

Bo Skelmose
#13 Kommentar postet d. 12-03-12 kl. 23:34. Emne: Nordlys i aften - nogen nye prognoser?
Jo - det gule til højre - Det var ret stabilt...

Kommentér

Kresten Hansen
#14 Kommentar postet d. 13-03-12 kl. 08:07. Emne: Nordlys i aften - nogen nye prognoser?
Jeg tilbragte 2½ time i aftes med at stirre ud over Skagerak nord for Løkken.

Der var ingen skyer, masser af stjerner, 1 færge til Norge, 5 andre fartøjer, en hel del flyvemaskiner, 1 stjerneskud samt Jupiter og Venus der lyste så stærkt, så der blev en lysende streg i havet.

Men ikke den mindste antydning af nordlys.

Mvh Kresten

Kommentér

Bo Skelmose
#15 Kommentar postet d. 13-03-12 kl. 09:32. Emne: Nordlys i aften - nogen nye prognoser?
Så var der heller ikke noget denne gang Vi prøver igen.

Kommentér

Kim Petersen
#16 Kommentar postet d. 13-03-12 kl. 10:15. Emne: Nordlys i aften - nogen nye prognoser?
Jeg videre giver lige et godt link, der viser muligheden (sansynligheden) for på det aktuelle tidspunkt at se nordlys.

Jeg ved ikke lige hvor præcist det er, men det er formidling i topkvalitet.

- se linket HER

Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator