Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Inge Helene Nørgaard
#10 Kommentar postet d. 21-11-12 kl. 21:18. Emne: Silke- eller sølvhejrer?
Nu er det altså ikke for at være næbbet , Niels, men dér fratog du mig lige et godt argument for nødvendigheden af at tilbringe en hel lørdag med kikkert og kamera på Rømø!

... Men hvis jeg nu tog over og gav fuglene en på næbbet, så kunne jeg jo indtaste observationen som skestork i stedet

Besvar | Kommentér

Niels Aagaard
#11 Kommentar postet d. 22-11-12 kl. 00:25. Emne: Silke- eller sølvhejrer?
Point taken, IH. Men så må du jo glæde dig over, at en fase i livet er slut (...hvor f.. er den smiley med flag og hornblæsere nu blevet af?..).

Men er Rømø ikke også lidt forblæst lige nu....??

Når nu Sø/si-hejre stadiet er passeret (Silkehejre får du nok til sommer), må du vende blikket mod andre udfordringer. Kom op til os og nyd Danmarks anden Brune Tornskade (den har været her 2 uger nu, og den er faktisk flot og sej, udover at være sjælden!).

Eller tag til Sneum sluse eller Stadil fjord og se på Bjerglærker; Verdens mest undervurderede fugl. Den er SÅ smuk.

Eller Silkehaler eller Vandrefalke, you name it. They are all over.

Og så har jeg endda hørt rygter (folk siger så meget ), om at der findes andre ting at glæde sig over end fugle.....

Okay, løs snak, jeg ved det. Jeg siger det osse kun for at muntre dig op. November ER ikke peak-point of the year fuglemæssigt.

kh niels

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator