Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. februar 2021

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Artikler -> Nyt på hjemmesiden

Torben Bach
#10 Kommentar postet d. 31-01-13 kl. 21:00. Emne: Tips og tricks til Naturbasens App
Hej Lief.

Nu har jeg prøvet at lede efter denne app, der skulle kunne genkende fuglestemmer, men kan ikke finde den, måske du har en links der til?

Mvh. Torben.

Uffe Jensen
#11 Kommentar postet d. 31-01-13 kl. 21:04. Emne: Tips og tricks til Naturbasens App
Hej

Se her: - se linket HER

mvh

Uffe Jensen

Uffe Jensen
#12 Kommentar postet d. 31-01-13 kl. 21:07. Emne: Tips og tricks til Naturbasens App
Hej

Jeg fandt også: - se linket HER

Den forventes først frigivet til foråret.

mvh

Uffe Jensen

Torben Bach
#13 Kommentar postet d. 31-01-13 kl. 21:28. Emne: Tips og tricks til Naturbasens App
Hej Uffe tak for dine svar.

Det sidste links du henviser til har jeg fundet, det første fandt jeg ikke, det vil jeg bruge lidt tid på at læse igennem.

Jeg trode bare at denne app var frigivet, men det lader til det ikke er tilfældet endnu.

Mvh. Torben.

Anne Messmann
#14 Kommentar postet d. 12-02-13 kl. 15:42. Emne: Tips og tricks til Naturbasens App
Ville i dag prøve Appen. Men ak, min Smartphone (HTC) vil ikke finde min position mere nøjagtigt end 450 m fra det sted, jeg befinder mig - uanset jeg flere gange har klikket på cirkel-ikonet. Positionen rykkede sig dog et par hundrede meter nærmere.

450 meters unøjagtighed duer ikke til planteobservationer!

Er der andet jeg kan gøre, for at få mobilen til at vise mere nøjagtigt?

Vh Anne

Thomas Eske Holm
#15 Kommentar postet d. 12-02-13 kl. 17:14. Emne: Tips og tricks til Naturbasens App
Er GPSen slået til i din telefon?

Anne Messmann
#16 Kommentar postet d. 12-02-13 kl. 19:01. Emne: Tips og tricks til Naturbasens App
Ja, der er hak (V) i: Brug gps-satelitter (præcis placering på gadeplan).

Vh Anne

Thomas Eske Holm
#17 Kommentar postet d. 12-02-13 kl. 20:15. Emne: Tips og tricks til Naturbasens App
Det er mobilen der bestemmer positionen, ikke applikationen. Med den upræcise position virker det til at det er mobilmasterne der sætter positionen, ikke GPSen.

Hvis du vil bruge APPen i de tilfælde hvor din mobil ikke kan finde den nøjagtige position, kan du jo flytte markøren til den rigtige position med fingeren, som jeg har beskrevet øverst.

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator