Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Simon Haarder
#10 Kommentar postet d. 15-02-13 kl. 13:42. Emne: Hvilket træ fra Amager Fælled?
Haha, tak for det, Hr. Kusk, glimrende huskeregel!

Linda: jeg arbejder på at skaffe noget mere dybdegående litteratur, da jeg ikke kan få et tilfredsstillende svar, ud fra de få bøger jeg har nu. Ret interessant galle! Gallerne ligner askeblomstgalmide meget, men "problemet" er, at når man åbner dem, ligger der en 10-20 orange galmyggelarver indeni - ingen mider. Larverne lå i en popcorns-agtig kokon.

Jeg fik et par udemærkede billeder, så jeg spørger forummet inden længe, hvis ikke "British Plant Galls" snart kommer (den skal bestilles fra udlandet og jeg er lidt utålmodig )

Venlig hilsen,

Simon

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator