Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

ivan abramowitz
#10 Kommentar postet d. 02-06-13 kl. 22:27. Emne: Hvad er det for en mælkebøtte
Hej Hans. Jeg er nu hjemme ved min store pc og fandt dette foto fra d. 24 maj på melby Overdrev. Under blomsten kan du skimte bladet med de store udskæringer jeg tidligere har henvist til?

Hvad er det for en mælkebøtte (Hej Hans. Jeg er nu hjemme ved min store pc og fandt dette foto fra d. 24 maj på melby Overdrev. Und)
ivan abramowitz har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

ivan abramowitz
#11 Kommentar postet d. 02-06-13 kl. 22:27. Emne: Hvad er det for en mælkebøtte
Hej Hans. Jeg er nu hjemme ved min store pc og fandt dette foto fra d. 24 maj på melby Overdrev. Under blomsten kan du skimte bladet med de store udskæringer jeg tidligere har henvist til?

Hvad er det for en mælkebøtte (Hej Hans. Jeg er nu hjemme ved min store pc og fandt dette foto fra d. 24 maj på melby Overdrev. Und)
ivan abramowitz har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Hans Øllgaard
#12 Kommentar postet d. 02-06-13 kl. 23:16. Emne: Hvad er det for en mælkebøtte
Kære Ivan ! Jeg får ingen associationer ved at se på dine fotos, beklager !

Hilsen, Hans

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator