Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bodil Toft
#10 Kommentar postet d. 11-06-13 kl. 18:45. Emne: Er dette småblomstret gedeskæg?
Ja Inger, det er nok det der har forvirret mig ... jeg har også for nylig været inde og se, at der står SMÅ i overskriften ... men netop KORT nede i teksten ... nu har jeg sendt den ind som en obs. med navnet Småkronet Gedeskæg (Jeg tror aldrig jeg glemmer denne plante )

hilsen, Bodil

Besvar | Kommentér

Inger Lund
#11 Kommentar postet d. 11-06-13 kl. 18:46. Emne: Er dette småblomstret gedeskæg?
Så har det jo været godt for noget. Faktisk tror jeg også, at jeg kan kende den nu, den har ellers været en af mine blinde pletter

Inger

Besvar | Kommentér

Lars Peter Pedersen
#12 Kommentar postet d. 11-06-13 kl. 18:47. Emne: Er dette småblomstret gedeskæg?
En smuk plante.

Besvar | Kommentér

Side 2 af 2 - Gå til side 1 2

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator