Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Birgit Knudsen
|
#2000 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 15:47. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
..og gik det ellers med Mønje- Voksgul- Papegøje- Slimet og et væld af Gul Vokshat..
 Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#2001 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 15:49. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Så kørte jeg ned på den sydlige del af halvøen. Omkring Ramshule.
Der var mange flotte nye Spidspuklede, der var små Papegøjer og der var et par steder med Kegler..
 Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#2002 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 15:54. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
..og så var der denne Tør, vokset, fast som en Eng-vokshat skal være. Alligevel var jeg lidt betænkelig ved om jeg nu blev for påståelig. Men billed-id-maskinen holder med mig 
|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#2003 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 15:56. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
..særlig på det her billede der ser det ud som en 100%´er.
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#2004 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 16:18. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
# 1996 - Ager-Bredblad
fotograferet med Canon Power Shot SX210 IS.
Her samme svamp fotograferet med Olympus Tough, da jeg syntes, at billedet var blevet meget uskarpt og jeg skal da lige love for, at farven fik en helt anden lyd.
Billedet taget med Canon`en er det, hvor farverne ligger tættest på virkeligheden.
 Ella Margrethe Bang Harders har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
 Jens Christian Schou
|
#2005 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 16:48. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#1999 og den er god at drille Per med. Gad vide om han ikke snart kommer med en ny liste V 
|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#2006 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 16:51. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ja, jeg har set det Jens Christian Det er godt at kunne få skovlen under ham bare en enkelt gang imellem 
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#2007 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 16:55. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg synes i det hele taget, at Birgit er god til at drille Per Hun har vel efterhånden flere vokshattefund end Per, og så har hun lige snuppet #2000. Hvis Per havde fået den, havde den nok givet 3 - 4 point, men nu bliver det nok kun til to
Og så har jeg lige prøvet at spørge foto-ID på atlas og fået noget højst besynderlige svar. F.eks. giver en halv snes muligheder for min Snehvide, helt uden procenter, og helt uden vokshatte
For denne Lav, som nogen af jer måske kan sige noget om, foreslår den bl.a. Almindelig Guldgaffel. Stadig ingen procenter på nogen af foreslagene. Det er vel noget Skjoldlav ?
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (778 x 650)
|
Kommentér
|
 Jens Christian Schou
|
#2008 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 16:57. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Hos os gik turen til Åmølle, hvor jeg i foråret så rester af en stjernebold. Nu var de så fremme og afventer dom fra Svampeatlas - jeg mener at vide resultatet, men de er ikke så lette endda.
 Jens Christian Schou har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 534)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#2009 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 16:57. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Undersidefoto, som ikke er optimalt. Jeg prøver at lave et, der er taget efter et døgns tørring ved stuetemperatur.
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (768 x 650)
|
Kommentér
|
|