Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Gerner Jensen
|
#2010 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 17:04. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Her er så det tørrede undersidefoto 
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (769 x 650)
|
Kommentér
|
 Jens Christian Schou
|
#2011 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 17:27. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Laver er vist slet ikke en del af systemet Gerner.
|
Kommentér
|
 Per Thomassen
|
#2012 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 17:38. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Svampetur til Klosterheden med Vesteregnens Svampeforening, nogle af deltagerne havde allerede været ude og samle svampe. Der er vist masser af svampe, her renses der Kantareller.
 Foto: Rensning af svampe Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
|
Kommentér
|
 Per Thomassen
|
#2013 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 17:51. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Violet amatysthat fra skoven ved Oddehus hvor gruppen er indkvarteret.
 Foto: Per Thomassen
|
Kommentér
|
 Per Thomassen
|
#2014 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 17:55. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
En af deltagerne har fundet en stor Kantarel i skoven ved Oddehus.
 Foto: Per Thomassen
|
Kommentér
|
 Per Thomassen
|
#2015 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 18:03. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Min fru Ulla samler kræfter til morgendagens svampetur i Klosterheden, først er der middag i aften på Oddehus, hvor gruppen er indkvarteret.
 Foto: Per Thomassen Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
|
Kommentér
|
 Jens Christian Schou
|
#2016 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 18:15. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Birgit - husk endelig at obse dine gode fund på Svampeatlas.
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#2017 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 18:35. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Joh, Jens, for det foreslår faktisk også et par Skjoldlav. Da jeg prøvede systemet for et par dage sige, fik jeg for hvert forslag en procentangivelse for sandsynlighed. Sådan opfattede jeg det i hvert fald. I dag har jeg prøvet med 4 - 5 stykker, som jeg med rimelig sikkerhed kendte på forhånd, men et par af dem ramte helt galt, og der var ikke procenter på nogen af dem overhovedet, hverken for de enkelte af mine spørgsmål, eller for de forskellige forslag i hver besvarelse.
|
Kommentér
|
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen
|
#2018 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 19:20. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Sol, blæst og omkring 18 grader. Dagens vejr på mkne breddegrader !
Efter job gik turen til området ved Slettemose og Hovvig. Der var en del Efterårsmosaikguldsmede, samt et par af de blå.
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 598)
|
Kommentér
|
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen
|
#2019 Kommentar postet d. 13-09-19 kl. 19:21. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Hele 5 gange Løvfrø. Sad alle på brombærbuske og slikkede sol.
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 598)
|
Kommentér
|
|