Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

6. september 2012

FORFRAtrådene -en historisk...afhandling !

Rigets fremmeste mænd og kvinder har i snart tre år flokkedes om Forfratrådene.Trådene, der går tæt på....går bagom det pulserende liv i FugleogNatur.Afsløringer fra land og by -sensationelle reportager fra felten -humørkaskader -opsigtsvækkende fotos/afsløringer af fup og fiduser -kort sagt et mødested for livet og naturens gang i Danmark med afstikkere til Skandinavien og Grønland.

Det lidt krasse vejr for tiden har betydet overskud af tid indendøre.Og jeg har længe haft lyst til et tilbageblik fra starten den 22. november 2009.

OBS:-dette er IKKE en FORFRA-tråd men kun...historik for de, der måtte ha´ interesse for...hvad der er sket i tidens løb :-)

Alle tråde er linket sammen -nogle steder skal man måske gå et par sider tilbage for at finde linket -

Jeg skal nok bruge nogle sider, så vær venlig at udelade evt.kommentarer, indtil jeg bliver færdig

:-) forfrahilsen

Per -aut. pennefører


Foto: Per Taudal Poulsen

De senest indberettede arter i Naturbasen: