Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Aksel Jørgensen
|
#2160 Kommentar postet d. 15-09-19 kl. 19:49. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Eng-vokshat på overdrevet syd for Nærum Camping 14/9
Kegle-vokshat i Gribskov ved Maarum 15/9, der var også liden kantarel, tragt frynsesvamp og den meget giftige puklet giftslørhat.
|
Kommentér
|
 Knud Knudsen
|
#2161 Kommentar postet d. 15-09-19 kl. 20:13. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Dagens svampefund - Kridthat - som ny for Stenbjerg Klitplantage 
 Knud Knudsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (750 x 500)
|
Kommentér
|
 Knud Knudsen
|
#2162 Kommentar postet d. 15-09-19 kl. 20:16. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Og der var rigtig mange af dem 
 Knud Knudsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (750 x 500)
|
Kommentér
|
 Aksel Jørgensen
|
#2163 Kommentar postet d. 15-09-19 kl. 20:31. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Kridthat har jeg ikke fundet i dette årtusinde , - det var engang i 90´erne vest for Avnstrup Sanatorium
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#2164 Kommentar postet d. 15-09-19 kl. 20:41. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Den der Kridthat er nu ikke så værst
---------- det har været en bevæget dag....megen sport... men Hobro reddede vores dag
Jeg har lige talt med Birgit og beklaget, at jeg ikke har fået hendes fornemme uge ind endnu -men det kommer...
-også en snak med Jens, som ønsker Redelighedsudvalget indkaldt igen til regulering af den Rødmende, den Trævlede og den Kromgule.....
Hovedbestyrelsen har endnu ikke besluttet sig til det extraordinære møde.....
Her fra hedesøen ved spejderlejren for et par dage siden -måske en ny bemærkelsesværdig...Rødblad
nu får vi se....
(Et skrækkeligt trals vejr heroppe....nu er kattene inde. Håber, de går i seng)
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#2165 Kommentar postet d. 15-09-19 kl. 20:41. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Den der Kridthat er nu ikke så værst
---------- det har været en bevæget dag....megen sport... men Hobro reddede vores dag
Jeg har lige talt med Birgit og beklaget, at jeg ikke har fået hendes fornemme uge ind endnu -men det kommer...
-også en snak med Jens, som ønsker Redelighedsudvalget indkaldt igen til regulering af den Rødmende, den Trævlede og den Kromgule.....
Hovedbestyrelsen har endnu ikke besluttet sig til det extraordinære møde.....
Her fra hedesøen ved spejderlejren for et par dage siden -måske en ny bemærkelsesværdig...Rødblad
nu får vi se....
(Et skrækkeligt trals vejr heroppe....nu er kattene inde. Håber, de går i seng)
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#2166 Kommentar postet d. 15-09-19 kl. 20:43. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Få skridt herfra ovre ved vejen fandt jeg denne Fluesvamp...
-mon jeg/vi har fået en af de slemme indenfor døren ??

|
Kommentér
|
|
#2167 Kommentar postet d. 15-09-19 kl. 20:46. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Derhenne har vi Kugleknoldet, Rødmende og Rød Fluesvamp...
-den her ligner ingen af disse...

|
Kommentér
|
|
#2168 Kommentar postet d. 15-09-19 kl. 20:49. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Flere giftige på parcellen: Almindelig Netbladhat
-siger fotomaskinen / og min bestemmelse
|
Kommentér
|
|
#2169 Kommentar postet d. 15-09-19 kl. 20:50. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Mine meget flotte Gran-Silkehatte i sitkabæltet er nu i gang med 2. "bølge"....

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|