Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Aksel Jørgensen
|
#2280 Kommentar postet d. 17-09-19 kl. 20:51. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Anne i går var der sat flag ved grågrøn farvetunge - det er vel ikke dig? Hulvejsdelen af stien fra Søllerød vandtårn til Klokkerhuset. Der var en pæn håndfuld.
|
Kommentér
|
 Anne Messmann
|
#2281 Kommentar postet d. 17-09-19 kl. 21:43. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Hej Aksel - nej, det var ikke mig. Men jeg havde planer om, at kigge efter dem! Har desværre været fuldt optaget af andre ting, og véd ikke lige, hvornår jeg igen får tid til lusketure . Planlægger dog en svampetur i nær fremtid, men det bliver nok primært efter spisesvampe.
 Foto: arkivfoto, Sverige
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#2282 Kommentar postet d. 17-09-19 kl. 22:20. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Den her ville Anne og Aksel sikkert ha´ puttet i kurven...
-vi kaldte den Karl Johan
-vi fotograferede og sagde pænt farvel til Kalle og søn...

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (696 x 600)
|
Kommentér
|
|
#2283 Kommentar postet d. 17-09-19 kl. 22:22. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
De sagde pænt tak og "spiste" videre....
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|
#2284 Kommentar postet d. 17-09-19 kl. 22:27. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Indledningsvist frydede vi os over de utallige Elastik-Foldhatte i skovvejen og mange andre steder
-elasticiteten blev afprøvet og biungg biunng
-finurligt
Claus´ første møde med Elastikken
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (731 x 600)
|
Kommentér
|
|
#2285 Kommentar postet d. 17-09-19 kl. 22:36. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Under aftrædelse på naturens vegne opdagede jeg en bog i skovbunden.....
- ny for Birgit (og Claus)
Vellugtende Stilkskive
-bestemmelse fra billedmaskinen

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 585)
|
Kommentér
|
|
#2286 Kommentar postet d. 17-09-19 kl. 22:39. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Fra diminutiv til giganteus
Sortfiltet Viftesvamp
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#2287 Kommentar postet d. 17-09-19 kl. 22:41. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
I al beskedenhed opdagede jeg Grubet Foldhat
-ros fra Birgit

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|
#2288 Kommentar postet d. 17-09-19 kl. 22:51. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Birgit foreviste den ganske herlige Dunet Mælkehat
Ny for Claus og mig
------ forinden havde vi fundet den Dråbeplettede Mælkehat
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 573)
|
Kommentér
|
|
#2289 Kommentar postet d. 17-09-19 kl. 22:53. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Her den Dråbeplettede
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 591)
|
Kommentér
|
|