Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#2330 Kommentar postet d. 19-09-19 kl. 11:36. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Så starter vi forfra -ny tråd /dansetråden
- se linket HER
PS: Alt her gøres færdig /vokshatteliste osv. henad vejen
|
Kommentér
|
 Anne Messmann
|
#2331 Kommentar postet d. 19-09-19 kl. 13:08. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Tak for Ensian, Per - og for en ny tråd, denne er noget langsom efterhånden
|
Kommentér
|
 Aksel Jørgensen
|
#2332 Kommentar postet d. 19-09-19 kl. 20:13. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#2318 - Jeg er så ked af - at den hænger nedad - Det må være blågran.
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#2333 Kommentar postet d. 19-09-19 kl. 21:52. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Tak, Aksel, for den blå
|
Kommentér
|
 Anne Marie Henne Pedersen
|
#2334 Kommentar postet d. 23-09-19 kl. 20:50. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#2318 Det kan da ikke passe,at I ikke kender den almindelige Sitka gran.
Anne Marie
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#2335 Kommentar postet d. 24-09-19 kl. 18:25. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Anne Marie - jeg kender godt navnet Sitka, men jeg kender ikke træet. 
|
Kommentér
|
 Anne Marie Henne Pedersen
|
#2336 Kommentar postet d. 24-09-19 kl. 18:57. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Hvis du tager den i hånden og giver den et klem,så glemmer du den aldrig.
Anne Marie
|
Kommentér
|
|
#2337 Kommentar postet d. 24-09-19 kl. 19:37. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg skal vist over og fotografere mit læbælte op til den "nye parcel"..... 50 år gamle Sitka
-og i indkørslen står en gigant Sitka
-den BØR Gerner kende -han har kørt forbi den flere gange....

|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#2338 Kommentar postet d. 24-09-19 kl. 20:41. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Det er muligt, jeg har kørt forbi den, men vi har ikke kigget nærmere på og ikke talt om, hvad det var for et træ 
|
Kommentér
|
|
#2339 Kommentar postet d. 26-09-19 kl. 10:52. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg har nu været de sidste 60 sider igennem. Bestemt ikke kedelige !!
Vokshatteobservationerne er nu på "kladdeniveau" og vil blive offentliggjort i den nye Dansetråd, ligesom et par af de spøjse indlæg vil kommenteret endnu en gang
-det skal ikke hedde sig....
-men her Keglen fra i går /SvogerBjarne
-på egen parcel "" og ikke "indplantet" 
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|