Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#250 Kommentar postet d. 06-08-19 kl. 12:55. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
!!!
- arkivfoto.
God eftermiddag derude.....
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#251 Kommentar postet d. 06-08-19 kl. 13:04. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
# 232 - Per - din flue er Hvidbåndet Humlesvirreflue
- se linket HER
Her en meget lille snegl, fundet på Butbladet Skræppe i dag på min gårdsplads.
Længde ca. 5 mm - kan ikke bestemmes - er for ung ifl. Lars Thomas.
 Ella Margrethe Bang Harders har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 595)
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#252 Kommentar postet d. 06-08-19 kl. 13:19. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
stærkt Ella / den skal da vist obses for Øksedal
-nå- senere. Skal lige ud...ud vil jeg ud !
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (763 x 600)
|
Kommentér
|
 Stig Madsen
|
#253 Kommentar postet d. 06-08-19 kl. 14:38. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#135-136 Mælkebøttegalmyg, Gerner (hvis ikke du har fundet ud af det i mellemtiden )
Cystiphora taraxaci - se linket HER
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#254 Kommentar postet d. 06-08-19 kl. 14:41. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Tak Stig jeg havde ikke fundet ud af det, så det var dejligt at får den på plads.
Og tak til Aksel for de to arter af kineserhatte 
|
Kommentér
|
 Bent-Ole Ludvigsen
|
#255 Kommentar postet d. 06-08-19 kl. 16:01. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Dagpåfugleøje fra min egen gårdplads (trillebøre med sand).
 Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
 Per Thomassen
|
#256 Kommentar postet d. 06-08-19 kl. 16:39. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Lidt foto fra Kalø Slotsruin.
 Foto: Kalø Slotsruin Klik på billedet for original størrelse (800 x 513)
|
Kommentér
|
 Jan Sørensen
|
#257 Kommentar postet d. 06-08-19 kl. 16:41. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Hej Gerner.
Det er sørme Admiral, og ikke Dagpåfugleøje du, har i #219 og #220.
Og flotte er de.
MVH.
Jan
|
Kommentér
|
 Per Thomassen
|
#258 Kommentar postet d. 06-08-19 kl. 16:44. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Gik derud for at finde Bulmeurt, men fandt ingen, måske for sent. Fandt enkelte frøstande af Hundetunge ved Slotsruinen.
 Foto: Frøstand fra Hundetunge
|
Kommentér
|
 Jan Sørensen
|
#259 Kommentar postet d. 06-08-19 kl. 16:46. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Hej Gerner.
Der havde jeg vist for meget fart på, og fik ikke læst linjen færdig.
Undskylder mange gange.
MVH.
Jan
|
Kommentér
|
|