Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
3. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 3 af 8 - Gå til side 1 2 3 4 5 6 7 8

<< | Forrige side | Næste side | >>

Navn Forum -> Danmarks natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bjarne Nielsen
#20 Kommentar postet d. 22-10-14 kl. 20:36. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
Helt i orden Frede,.du siger bare til,hvis du skulle få lyst,

måske din tunge er bred,.men så er denne faderen

Vh.Bjarne

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (Helt i orden Frede,.du siger bare til,hvis du skulle få lyst,
måske din tunge er bred,.men så er de)
Bjarne Nielsen har vedhæftet dette billede
Kommentér

Bjarne Nielsen
#21 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 20:37. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
Go´´aften derude,.pga.småsyge børnebørn måtte Mormor og Mfar

træde til i dag med pasning og afhentning i Nibe i dag,.og da

vi nu var der mente Mormor hun lige så godt kunne udnytte tiden og lave aftensmaden til mor kom hjem fra arbejde,..det

syntes jeg var en glimrende ide,.og for ikke at gå i vejen,ja

så listede jeg lige så stille ud til Sankt Nikolaj,.for at se

hvad han kunne byde på,.så iført komplet sæt regntøj og støvler,.steg jeg over hegnet og udvalgte mig et stykke til dagens ransagning efter div.gode sager i græsset,.skuffet nej

det blev jeg ikke,.så her kommer dagens fangst,.5 fotos ialt

skulle nogen ønske ordet,.så vent venligst til jeg får fumlet

mig færdig,.da jeg ønsker at knytte en kommentar til dem,og da serveren har for vane at bytte om på rækkefølgen,.så kan

det ikke siges i starten,.da jeg så mister overblikket,.først

et med fire stk på,.læg mærke til stokken mørkebrun og helt glat og meget våd at se på også meget glat,dette tror jeg er

en slags

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (Go´´aften derude,.pga.småsyge børnebørn måtte Mormor og Mfar
træde til i dag med pasning og afhentn)
Klik på billedet for original størrelse (895 x 1019)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#22 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 20:40. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
her kommer der tre stk. de er småskællede på stokken,.glatte

på hovedet brunlige og meget tørre at se og røre ved,.selvom

alt var lige vådt,.disse tror jeg er en anden slags pga.den skællede stok

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (her kommer der tre stk. de er småskællede på stokken,.glatte
på hovedet brunlige og meget tørre at )
Klik på billedet for original størrelse (712 x 1058)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#23 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 20:43. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
så kommer hvad jeg tror er en tredie slags,.først den største

efter mit gramseri med at få de fri af vegetationen omkring den fik jeg desværre meget af det hvide af,.det ses bedre på

efterfølgende foto.

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (så kommer hvad jeg tror er en tredie slags,.først den største
efter mit gramseri med at få de fri a)
Klik på billedet for original størrelse (810 x 1117)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#24 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 20:44. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
så tager vi lige de uberørte

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (så tager vi lige de uberørte)
Klik på billedet for original størrelse (1259 x 903)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#25 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 20:46. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
Disse var ordene i dagens tungetale,.lad os slå det fast med

dagens kølle.

Vh.Bjarne

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (Disse var ordene i dagens tungetale,.lad os slå det fast med
dagens kølle.

Vh.Bjarne)
Klik på billedet for original størrelse (729 x 981)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#26 Kommentar postet d. 24-10-14 kl. 18:11. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
go´aften alle,.jeg var lige en tur i Sebbersund for at se til

Sankt Nikolaj og afhente lidt belæg ifald det måtte blive nødvendig,.det gør det nok ikke,.men nu har jeg det,..da det

var indsamlet,.ville jeg lige se til tungerne på det sted,..

de løber godt i vejret,.der må være en masse vitaminer i jorden på det bjerg,.jeg tog lige mål af dem,så vi kan følge

deres opvækst.

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (go´aften alle,.jeg var lige en tur i Sebbersund for at se til
Sankt Nikolaj og afhente lidt belæg i)
Klik på billedet for original størrelse (993 x 1015)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#27 Kommentar postet d. 24-10-14 kl. 18:13. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
de havde i dag fået besøg af vennerne,.det er vist ikke kun

farven der er til forskel,.er det???

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (de havde i dag fået besøg af vennerne,.det er vist ikke kun
farven der er til forskel,.er det???)
Klik på billedet for original størrelse (1200 x 727)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#28 Kommentar postet d. 24-10-14 kl. 18:15. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
de gule havde så taget de hvide med,.der er også flere navne

at vælge imellem dem,.men det er jo gætteværk

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (de gule havde så taget de hvide med,.der er også flere navne
at vælge imellem dem,.men det er jo gæ)
Klik på billedet for original størrelse (904 x 1089)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#29 Kommentar postet d. 24-10-14 kl. 18:17. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
tog derefter lige en tur rundt på steder jeg ikke før havde

været,.der fandt jeg til min forbavselse en ny stor klynge

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (tog derefter lige en tur rundt på steder jeg ikke før havde
været,.der fandt jeg til min forbavsels)
Klik på billedet for original størrelse (723 x 1099)
Kommentér

Side 3 af 8 - Gå til side 1 2 3 4 5 6 7 8

<< | Forrige side | Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator