Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
7. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 3 af 4 - Gå til side 1 2 3 4

<< | Forrige side | Næste side | >>

Navn Forum -> Danmarks natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Aksel Jørgensen
#20 Kommentar postet d. 13-01-19 kl. 18:33. Emne: Særlige stunder/fund med og i naturen !
2010 5, februar var jeg med til at pakke det nye nr. af SVAMPE - fik lige smuglæst at Hasselporesvamp var genfundet i Danmark - den havde ikke været set i 99 år! Billedet ligner noget jeg så i november 2009 på Søllerød kirkegård, Næste dag går jeg en tur til kirkegården - jo pinden ligger der endnu - og det er hasselporesvampen! - mikrotjekket af Thomas Læssøe.

Det viser sig efterfølgende at den er ret almindelig på eg og ikke på hassel. Jeg har vist en snes fund siden 2010.

Sjældne arter har det med at dukke uventet op, som en dag jeg gik en lille omvej til bussen - og fandt snyltende posesvamp.

Kommentér

Charlotte Svensson
#21 Kommentar postet d. 13-01-19 kl. 18:37. Emne: Særlige stunder/fund med og i naturen !
Vildt, Aksel

Tak for at dele det.

Vh. Charlotte.

Kommentér

Erik Poulsen
#22 Kommentar postet d. 13-01-19 kl. 18:52. Emne: Særlige stunder/fund med og i naturen !
Super oplevelser dokumenteret af megaflotte billeder. Det viser hvor vigtigt det er at være på rette sted på rette tidspunkt - og så have kameraet med.

Venlig hilsen

Erik

Kommentér

Morten DD Hansen
#23 Kommentar postet d. 13-01-19 kl. 19:20. Emne: Særlige stunder/fund med og i naturen !
YAY! Dejlig tråd

Kommentér

Charlotte Svensson
#24 Kommentar postet d. 13-01-19 kl. 19:40. Emne: Særlige stunder/fund med og i naturen !
Tak til Erik og Morten.

I får lige lidt naturkunst fra Nyk. Sj havn. Denne dag var alt pakket ind i et tykt lag is. Sammen med sol og blå himmel, føltes det ikke nær så koldt, som termometeret viste !

Særlige stunder/fund med og i naturen ! (Tak til Erik og Morten.
I får lige lidt naturkunst fra Nyk. Sj havn. Denne dag var alt pakket ind i)
Foto: 22. januar 2006
Klik på billedet for original størrelse (800 x 531)
Kommentér

Benedikte Szanday
#25 Kommentar postet d. 13-01-19 kl. 20:24. Emne: Særlige stunder/fund med og i naturen !
Skjønn tråd og fantastiske bilder!

Min gamle biologilærer sa en gang at den som er interessert i naturen rundt seg, aldri vil få et kjedelig liv. Sannere ord har aldri vært sagt!

Mvh Benedikte.

Kommentér

Per Taudal Poulsen
#26 Kommentar postet d. 13-01-19 kl. 20:30. Emne: Særlige stunder/fund med og i naturen !
Forfratråden nyder godt af Charlotte (og husbonden)

-hun elsker STEN, men er ikke tung at danse med. Tværtimod . Hun får et læs "sten" fra Øksedal

-fornemt Charlotte

Særlige stunder/fund med og i naturen ! (<b><u>Forfratråden </b></u>nyder godt af Charlotte (og husbonden) (y)
-hun elsker <u><b>STEN</b></u)
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Kommentér

Charlotte Svensson
#27 Kommentar postet d. 13-01-19 kl. 21:52. Emne: Særlige stunder/fund med og i naturen !
Mange tak til Benedikte.

1000 tak til Per for flotte sten og ord der går lige i hjertet.

Vh. Charlotte

Kommentér

Thomas Holm
#28 Kommentar postet d. 17-01-19 kl. 21:35. Emne: Særlige stunder/fund med og i naturen !
Tak for flotte billeder og små historier.

Kommer til at glæde sig til de næste oplevelser, man får derude.

Mvh. Thomas

Kommentér

Charlotte Svensson
#29 Kommentar postet d. 18-01-19 kl. 06:04. Emne: Særlige stunder/fund med og i naturen !
Hej Thomas, og tak.

Tænker at naturen er det største lotto-spil der findes. Du kan deltage så tit du gider, og der er næsten gevinst hver gang, stor eller lille !

Vh. Charlotte.

Kommentér

Side 3 af 4 - Gå til side 1 2 3 4

<< | Forrige side | Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator