Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. september 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Erik Steen Larsen
#20 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 09:07. Emne: Hvad yngler på min tørresnor? - tråd fra andet forum
Hej igen,

Det er da lige så oplagt: Det de blev fundet på...

Nej, mælkebøtte fx. Det elsker de.

Om et par uger tager du et nyt billede og lægger op i tråden. Så svarer jeg pronuba (Smutugle) igen

Mvh. Erik

Besvar | Kommentér

Mette Høegh
#21 Svar postet d. 15-08-19 kl. 09:52. Emne: Hvad yngler på min tørresnor? - tråd fra andet forum
Nu blev de jo fundet på tørresnoren, og jeg har alligevel aldrig hørt om larver der ernærer sig primært af nylon

Til gengæld har jeg mælkebøtter i rå mængder...

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#22 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 12:47. Emne: Hvad yngler på min tørresnor? - tråd fra andet forum
Hej Mette og Erik

Hurra, for så fik jeg også navn på mine gamle æg

Nu vil jeg melde dem fra mit indlæg #5 og #6.

Det kan betale sig at vente. En dag bliver de bestemt

Tak, Erik

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#23 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 12:55. Emne: Hvad yngler på min tørresnor? - tråd fra andet forum
Her er tråden med spørgsmålet

- se linket HER

og tænk engang: Det er næsten 11 år siden!!! Det er da mageløst, at den kunne findes igen

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen

Svaraktivitet:

(1482)
#24 Svar postet d. 15-08-19 kl. 12:57. Emne: Hvad yngler på min tørresnor? - tråd fra andet forum
De er så lagt af Noctua pronuba, som hedder Stor smutugle på dansk her på siden

Besvar | Kommentér

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator