Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
31. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Henrik Tranberg
#20 Kommentar postet d. 03-09-13 kl. 18:15. Emne: Er den svamp en nøgen spidshat?
humøret vil helt sikkert bedres, hvis Sten Larris deltager på tråden - mon ikke, at der så falder en opskrift med aspartam af?

Besvar | Kommentér

Bent-Ole Ludvigsen
#21 Kommentar postet d. 03-09-13 kl. 21:50. Emne: Er den svamp en nøgen spidshat?
Sender lige et foto af Spids Nøgenhat. Svampene er ca. 35 år gamle.

Og så her et link med Sten Laris - se linket HER

Venlig hilsen, BL

Er den svamp en nøgen spidshat? (Sender lige et foto af Spids Nøgenhat. Svampene er ca. 35 år gamle.

Og så her et link med Sten La)
Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (992 x 725)
Besvar | Kommentér

Christian Hansen
#22 Svar postet d. 15-03-16 kl. 17:40. Emne: Er den svamp en nøgen spidshat?
Jeg har mange gange i de sidste 20 år spist spidsnøjehat.

Og jeg har aldrig nogensinde oplevet noget skidt. Og kender mange der bruger det mod angst depression og andet.

Jeg har selv lidt af panikangst I mange år men da jeg fik spidsnøjehat nogle gange forsvandt det.TOTALT.

jeg har set så godt i dag.

Og nu er forskerne endelig begyndt at se det gode i svampen.

De snakker end om at det ville Være godt til kræftpatienter for at fjerne deres dødsangst.

Så at spidsnøjehat skulle være farlig er jo løgn.

Besvar | Kommentér

Henrik Tranberg
#23 Kommentar postet d. 15-03-16 kl. 18:22. Emne: Er den svamp en nøgen spidshat?
dog kan du ikke stave til den

Besvar | Kommentér

Bent-Ole Ludvigsen
#24 Kommentar postet d. 16-03-16 kl. 11:19. Emne: Er den svamp en nøgen spidshat?
"Natur" kan vi ikke få for meget af, men naturens produkter skal nydes med måde, både på kort og langt sigt...

Her en Spids Nøgenhat fra 2015, der lever op til sit navn.

Er den svamp en nøgen spidshat? ("Natur" kan vi ikke få for meget af, men naturens produkter skal nydes med måde, både på kort og lan)
Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 382)
Besvar | Kommentér

Thomas Kehlet

Svaraktivitet:

(1191)
#25 Svar postet d. 16-03-16 kl. 12:24. Emne: Er den svamp en nøgen spidshat?
Hej lidt fra oktober 2012, fåre afgræsset område i min hjemby. Og de var ikke til eget forbrug.

Vh. Thomas

Er den svamp en nøgen spidshat? (Hej lidt fra oktober 2012, fåre afgræsset område i min hjemby. Og de var ikke til eget forbrug. 
Vh)
Thomas Kehlet har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (925 x 617)
Besvar | Kommentér

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator