Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
22. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Aksel Jørgensen

Svaraktivitet:

(3017)
#20 Svar postet d. 28-10-14 kl. 09:37. Emne: Velsmagende mælkehat ?
nej, jeg har ikke mikroskop.

Besvar | Kommentér

Benny Steen Larsen
#21 Kommentar postet d. 28-10-14 kl. 11:08. Emne: Velsmagende mælkehat ?
Hvad med Jens H. (20784725) eller Jacob Heilmann (30688299)? Prøv at høre dem ad - ellers ved de, hvem der kan/vil kigge på den.

Besvar | Kommentér

Steen Persson
#22 Kommentar postet d. 28-10-14 kl. 21:23. Emne: Velsmagende mælkehat ?
Jeg har talt med Jens H Petersen og han mener der er tale om velsmagende mælkehat

Steen

Besvar | Kommentér

Benny Steen Larsen
#23 Kommentar postet d. 29-10-14 kl. 13:37. Emne: Velsmagende mælkehat ?
Det er også klart det mest sandsynlige, men så har du enten overset en fyr i nærheden af findestedet, eller også kan den noget med Normannsgran, som vi ikke vidste.

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7382)
#24 Svar postet d. 02-11-14 kl. 16:24. Emne: Velsmagende mælkehat ?
Steen har kontaktet mig og jeg har kontaktet Jacob, han vil ikke udelukke Lactarius salmonicolor. Hvis svampen stadig er på stedet og er´frisk, så bør den genfotograferes i felten, så omhyggeligt som muligt, og tørret materiale sendt til Jacob!

Det kunne være rigtig spændende, selv synes jeg ikke den ligner deliciosus, på grund af de manglende pletter på stokken, den gradvist skarpe smag og økologien, men lad os nu se når Jacob får fingrene i materialet!

Torbjørn

Besvar | Kommentér

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator