Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Flemming Larsen
#20 Kommentar postet d. 27-08-18 kl. 13:28. Emne: Hvilken And
Jeg vil gerne sende de originale billeder, hvis jeg har en mailadresse jeg kan sende dem til

Besvar | Kommentér

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(1187)
#21 Svar postet d. 27-08-18 kl. 17:10. Emne: Hvilken And
Tak for billedet Flemming. På originalbilledet kan man tydeligt se adulte halefjer på den forreste - og at de miderste to fjer er fældet, hvilket gamle fugle gør, når de går i clipse - enhver tvivl om udvoksede håndsvingfjer er også fjernet. Så det er to andrikker i eklipse.

Der er flere andre ting, der træder frem, når man har billedet i fuld størrelse. F.eks. tydelige lyse spidser på fjernene nedad bagsiden af halsen, og næbbet tilhører også gamle andrikker - modsat Peters and.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Flemming Larsen
#22 Kommentar postet d. 27-08-18 kl. 20:32. Emne: Hvilken And
Jeg er glad for at kunne hjælpe, men det ville være dejligt, hvis ens billeder kunne vises i en bedre opløsning, så der var bedre mulighed for at kunne bedømme et billede

Besvar | Kommentér

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator