Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. december 2018

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(927)
#20 Svar postet d. 01-12-18 kl. 17:00. Emne: Pibeænder ?
Misforståelser opstår nemt JEg kan jo sagtens sige nu, at jeg faktisk overvejede at fortælle dig, at det med stor sansynlighed var pibeænder, der fløj bag gråbasserne, men da det var det dem, du havde zoomet ind på, troede jeg det var dem, der skulle id´s - vigtigste er, at du fik dem alle rigtig artsbestemt med sikkerhed

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Karen Thomsen
#21 Kommentar postet d. 03-12-18 kl. 00:21. Emne: Pibeænder ?
Hej Niels.

Ja, resultatet kom da .. selvom det kostede en del indlæg .. og det er jo super fint, at DU spottede Gråænderne.

Men mht Pibeænderne - så kan det da godt være, at jeg ikke fik forespurgt hel korrekt ... men ..

- min overskrift hed nu: " Pibeænder ? "

Mvh Karen

Besvar | Kommentér

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(927)
#22 Svar postet d. 03-12-18 kl. 10:43. Emne: Pibeænder ?
Træd bare i, at jeg ikke læste grundigt nok, men koncentrede mig om det croppede billede

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Karen Thomsen
#23 Kommentar postet d. 04-12-18 kl. 00:41. Emne: Pibeænder ?
Sorry Niels .. jeg kunne ikke lade være

Men du skal nok få chancen igen en anden gang

Besvar | Kommentér

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator